Detail fotografie

YAK42D


Autor: Petr Popelář
Datum pořízení: 02/2003
Počet hodnocení: 1×
Počet zobrazení: 1991×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



lik - nepřihlášený host (...112.40...)
27.02.2013 13:22

milhaus: To jste asi uhodil hřebíček na hlavičku. Rozdíl v nasazovaných tratích bude hlavní důvod vývoje tohoto typu.

milhaus (...178.222...)
14.02.2013 22:37

to lik: Dvouproudové motory má i Tu-154. Jak 42 je mnohem lehčí hlavně kvůli tomu, že je určen na krátké linky, s maximálním payloadem doletí pouze 1380km, zatímco Tu154M 3900kma snad je tam znát i nějakej rozdíl těch modernějších motorů, ale spotřebu Jaku 42 jsem nikde nenašel. Tu145M žral okolo 4,500-5000 kg/ha si jako A310-300.

lik - nepřihlášený host (...220.245...)
13.02.2013 22:18

Děkuji vám pánové za informace.
Opravdu to vypadá, že se projektanti snažili vytvořit ekonomické letadlo, když při poloviční MTOW je kapacita více než dvoutřetinová.
A navíc ty dvouproudové motory ... snad jen 787 je o nepatrný kousek dál :-)

milhaus (...178.222...)
13.02.2013 20:06

Jak 42 byl myšlený jako náhrada Il-18 aTu-134A. Ono Tu-154 je mnohem větší letadlo, MTOW je 98-100 tun a Jak má jenom 57,5.

Rýbrcoul - nepřihlášený host (...113.9...)
13.02.2013 12:24

lik: proč ho vlastně dělali nevím ale má výrazně nižší spotřebu.

lik - nepřihlášený host (...220.245...)
13.02.2013 11:08

A propos,
nevíte proč ho vlastně dělali?
Tedy v čem je jeho hlavní rozdíl vůči Tu 154, krom trochu rozdílné kapacity?

lik - nepřihlášený host (...220.245...)
13.02.2013 11:02

Jak mám ruská letadla rád,
tak, do tohodle "udržovaného" Jaku by se mi asi třikrát nastupovat nechtělo...

Celkem 7 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace