Detail fotografie

A320-214


Autor: Metaxa
Datum pořízení: 09/2012
Počet hodnocení: 2×
Počet zobrazení: 2751×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



milhaus (...178.222...)
15.11.2012 23:08

to PeterV: Já jsem to vztáhnul k tomu typu letadla A320, kdyby tam byl pásový dopravník nebo vykladač kontejnerů, tak u tý přední bagáže by končil u tý cisterny, takže by se moc nenaložilo...
Faktem je, že většina menších letadel (a i B737) má plnicí přípojku jenom na pravém křídle, zatímco A320 má na obouch, ikdyž lze použít vždy jenom jednu z nich.
Nástup cestujících také většinou probíhá až po naplnění paliva, pro plnění paliva s cestujícími na palubě jsou určena zvláštní pravidla, jejichž dodržování něco stojí, takže se ho společnosti snaží minimalizovat.
A320 se dá naplnit velice rychle, takže když se paliváž někde nechytí za ústa, tak to musí do nástupu cestujících stihnout i se svačinou:-)
ona zas ta A1 tak hořlavá není, myslím že s vajglem pod cisternou by byl největší problém pod benzínovou nádrží, to bych se spíš bál výparů s odvětrávání nádrží

PeterV - nepřihlášený host (...26.89...)
15.11.2012 22:24

to Milhaus: (a) mluvil jsem o "typické rozložení pozemní obsluhy okolo letadla", nikoliv o specifických použitých prostředcích jako "pásových dopravnících nebo vykladači kontejnerů"; (b) co mě paměť slouží tak cisterny snad vždy bývají na pravé (starboard) straně, a nevzpomínám si na případ že bych někdy při nastupování letadla musel procházet okolo cisterny (i když ta možnost není to vyloučena). Představ že si nějaký cestující při delším pochodu od terminálu k letadlu neodolá, párkrát si blafne, a pak u cisterny odhodí vajgla hned pod cisternu - to by bylo srandy.

milhaus (...178.222...)
15.11.2012 21:46

to PeterV: no moc typické rozložení pozemní obsluhy to není: Na většině letišť vykládají A320 pásovými dopravníky nwbo vykladači kontejnerů a a cisterna se dává na levé křídko, kde tolik nevadí ostatním handlingovým aktivitám. takhle bude evidentně catering při doplňování předního bufetu muset čekat až se doplní palivo.

Metaxa - nepřihlášený host (...208.30...)
15.11.2012 20:54

Ono je to sice jinak, ale taky názor.

Ivo Kotala (...24.249...)
15.11.2012 20:20

Martin: Není pak potřeba používat push back. Letadlo nahodí a odtaxuje samo. Kolmé stání přijde na řadu po dobudování nástupních mostů :-)

Martin - nepřihlášený host (...182.28...)
15.11.2012 17:13

Nejsem vůbec znalý poměrů na Ostravském letišti, ale proč jsou letadla na stojánku naváděna pod úhlem, když žluté pojezdové značení je jinak (resp. kolno ke stojánce, což je standardní)?

PeterV - nepřihlášený host (...26.89...)
15.11.2012 14:26

IMHO si myslím že hlavní hodnota této fotky je jak nádherně ilustruje typické rozložení pozemní obsluhy okolo letadla před startem. Jsou tam názorně zobrazené oba vstupy do letadla, catering, náklad zavazadel vpředu i vzadu, plnění paliva, i ground cart. Jediné co tam snad chybí je akorát Honza Čech ;-)

HiPPoCZ (...250.109...)
15.11.2012 12:04

j.ree: A on to při tom Metaxa ze štaflí :)

j.ree - nepřihlášený host (...112.8...)
15.11.2012 11:59

a ja ze jednapilot :)

Vojtech - nepřihlášený host (...103.75...)
15.11.2012 00:21

A tri sta dvacitka
Jiz znacne zasla,
Praci u CSA
Holidays nasla.

Celkem 10 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace