Typ letadla: | MIG29AS |
Letiště: | Hradec Králové (LKHK) |
Společnost: | Slovak Air Force (SQF) |
Registrace: | 3911 |
Autor: | Roman Vích |
Datum pořízení: | 09/2012 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 1567× |
Pojíždění na místo stání (CIAF 2012)
Zdroj Wikipedia: Při startu, přistávání a pojíždění používá letoun jako ochranu před nasáním cizích předmětů do motoru sací otvory v horní části rozhraní mezi křídly a trupem (kterým se slangově říká „žábry“). Hlavní vstupy do motorů se otevírají až po zatažení podvozku.
Myslel jsem, že to ve vstupech do motoru jsou kryty, které se před letem odstraní. Ono to tak není, to je zadeklovaný i za letu? Kudy tam jde vzduch?
Celkem 3 záznamy
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Jsou to klapky hlavního sání motoru, které zabraňují nasáti cizích předmětů do motorů při vzletu a přistání. Otevírají a zavírají se spolu s podvozkem. Přísun vzduchu do motorů v této fázi letu je zabezpačováno přes "žábry" na horní stranně přechodu křídlo-trup.