Detail fotografie

IL62M


Autor: Ouha
Datum pořízení: 05/2012
Počet hodnocení: 4×
Počet zobrazení: 4349×

Popis:

Zajímavostí tohoto Iljušinu společnosti Libyan Air Cargo je nepřítomnost cargo dveří.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Píčus - nepřihlášený host (...142.96...)
21.04.2015 15:12

ČSA také svého času provozovalo "mixové" Tu 154, kde se ve středním oddělení nahradila sedadla paletami...

Ouha (...11.77...)
03.09.2012 22:44

yango: 4 hodiny nejsou zas tak hrozný :) dík za vyčerpávající informace!

yango - nepřihlášený host (...105.149...)
03.09.2012 22:10

Tak jsem teď hledal v googlu a našel jsem na aviaforum.ru informaci z 2/2006, že mimo konvertibilních a MGr bylo k tomu datu na nákladní bez vrat přestavěno 6 kusů Il-62M plus 2 kusy kombi. Vepředu 30-36 křesel u nákladní verze, pak příčka a za ní nákladový prostor s válečky na podlaze a se vším, co k tomu patří.
86523, 86524(UN-86524), 86531(UN-86507), 86532, 86565, 86935
U kombi verze bylo křesel 70-80.
86517, 86518
Ještě se tu píše, že naložit 25 tun nákladu jim trvá čtyři hodiny a nakládá se to levými středními dveřmi.

yango - nepřihlášený host (...105.149...)
03.09.2012 21:13

Olaf: Nevypadá, ale KB Iljušin má na své internetové stránce seznam všech Il-62, které u něj prochází předepsanou údržbou a tahle je mezi nima.

yango - nepřihlášený host (...105.149...)
03.09.2012 21:05

Ouha: Jó, tak to se zeptej u Iljušina, kolik jich bylo postaveno konvertibilních. Pochybuji, že je taková informace někde volně na netu. V současnosti, co vím, létá kromě tří nákladních MGr (ne dvou - mám mezery) ještě jedna takováhle provizorní v Kazachstánu u Trust Air Company, ale v minulosti jich bylo u různých společností víc.
Nepraktické to je, ale na pytle nebo krabice to stačí a na větší náklady je dostatek jiných typů letadel. Navíc přestavba na MGr není levná - 43 mil. rublů v cenách z roku 2007, jak jsem teď koukal.
Kromě několika zcela nákladních Tu-154S s vraty bylo taky hodně konvertibilních Tu-154 bez nich. Vím, že Magadan airlines létali dokonce některé pravidelky ve smíšené konfiguraci. Nebo Il96-300 RA-96002 taky běžně vozí náklad.

Venda - nepřihlášený host (...103.136...)
03.09.2012 20:21

V devadesátých letech měl označení RA-86553.

Olaf - nepřihlášený host (...84.0...)
03.09.2012 18:18

Yango: no tak tento rozhodně nevypadá letuschopně...

Ouha (...11.77...)
03.09.2012 16:50

yango: kolik jich prosimtě zhruba lítá jako nákladní? mě totiž přijde dost nepraktický řešení, když do ní jde naložit největší náklad jen o trochu větší než vstupní dveře...

yango - nepřihlášený host (...105.149...)
03.09.2012 14:42

Kromě dvou kusů s označením MGr je tohle zajímavostí všech nákladních IL62. Tenhle by navíc měl být letuschopný.

arteye (...100.182...)
03.09.2012 13:02

Na co cargo dveře?...místním borcům stačí igelitka se semtexem pod sedadlem :-))

Celkem 11 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace