Detail fotografie

A320-214


Typ letadla: A320-214
Letiště: Ostrava (OSR/LKMT)
Společnost: Gulf Air (GFA/GF)
Registrace: A9C-AG
Autor: Ivo Kotala
Datum pořízení: 04/2012
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 3113×

Popis:

05.04. Přilet do Ostravy pro nový lak po opravě stroje. Opravu přední části letounu si vyžádala nehoda na Cochin International Airport (COK) v Indii. Během přistávacího manévru došlo k vyjetí stroje z dráhy a k následnému kolapsu předního podvozku.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Cody - nepřihlášený host (...70.252...)
12.04.2012 12:17

DavidJ: Zas tak bych to nepřeháněl. Jeden člověk se zranil těžce, 7 lehce, nikdo se nezabil.

DavidJ - nepřihlášený host (...80.84...)
11.04.2012 22:35

Takový zajímavý koukat na fotku letadla z Ostravy. Zvlášt při uvádění změn po nehodě při který se zabilo 7 lidí.

Robert Kolek - lojza (...100.210...)
11.04.2012 19:30

tomáš kročil: jj je to pobočka firmy Eirtech která má ještě haly v dublinu a shanonu

tomáš kročil - nepřihlášený host (...71.213...)
11.04.2012 17:09

PeterV :Já myslel že lakovna v OSR patří nějakým Irům :)

Kubadera - nepřihlášený host (...47.106...)
11.04.2012 17:04

jsem zvedav jak si Ostrava poradi s tou zlatou metalizou. U Airbusu nam rikali, ze z pohledu lakyrnika je metaliza ten nejhorsi design, hlavne na namichani barvy a jeji "stejnobarevnosti" na ruznych materialech (dural, kompozit). Tady jak koukam je oboji a taky trefit se do soucasneho odstinu nebude asi legrace. Urcite dejte fotku jak to dopadlo!

Foxx (...208.1...)
11.04.2012 08:15

No hlavně, jak dlouho se v OSR lakuje?

Fero - nepřihlášený host (...103.162...)
11.04.2012 07:30

Nebude to spôsobené otáčaním zemegule ? : )
P.S. : Posledný retro kabát obliekali už v Ostrave.

EquatorialFlyier - nepřihlášený host (...183.151...)
11.04.2012 04:19

No jo, souhlasim s PeterV, je to fakt trosku zvlastni. Na druhou stranu je to business - pokud ve Skotsku odvedou stejnou praci za levnejsi peniz(vcetne nakladu na prelet), tak proc ne. Ale z nejakeho duvodu o tom dost pochybuju. Je ale pravda, ze kdyz clovek nezaujate sleduje, jak CSA hospodari a kam az to za par poslednich let dotahlo, divim se, ze nepreletavaji letadla pro novej lak az na druhou stranu sveta!!!

PeterV - nepřihlášený host (...95.56...)
11.04.2012 00:54

Letadla z Blízkého Východu létají na lakování do Ostravy, zatímco letadla ČSA létají na lakování do Skotska, Irska, Holandska, či bůhví kam. To musí dávat smysl snad každému.

Celkem 9 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace