Typ letadla: | B757-236(SF) |
Letiště: | Bratislava (BTS/LZIB) |
Společnost: | DHL Air (DHK/D0) |
Registrace: | G-BIKM |
Autor: | Niki Kapsamunov |
Datum pořízení: | 04/2011 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3000× |
22.04. Zatiaľ čo preprava cestujúcich v BTS od roku 2008 neustále pomaly klesá, cargo má naopak rastúcu tendenciu.
TO Peter Marianič: Děkuji za info jinak omlouvám se za narcizmus můj nick je LUQUEAIRLINES :-D
Este pre doplnenie: Swift air lieta pre DHL, takze 2x cargo na tomto zabere
LUQUEJEBUH: Swift Air
airliners.net/photo/Swiftair/Boeing-737-306(SF)/2037951/L/&sid=0e3d056b08b9d0376748951995070af6
Zdravím, chci zeptat nevíte co je to za společnost za tím dhl? Děkuji
@ Martin ... porovnavas neporovnatelne a takych ako si ty je viac...kazdopadne frankfurt je na tom tiez lepsie ako praha :-D co ty na to? a ano, teraz je to 38% ale i tak je to dost, ked si cital ten rozhovor, tak ti pripomeniem este raz vyrok dvoraka: Každý další rok fungování ČSA je pro Ruzyni přínosem. Takže aj keby malo BTS narodneho dopravcu, ktory by tam mal podiel 38% tak je tiez niekde inde :)
Pekne Niki na tvrdé podmienky možnosti fotografovania na BTS / LZIB... Je zaujímavé, že kompetentní z BTS sa ani neobťažujú odpovedať na e-mailovú komunikáciu. Tak sú "namyslení - zabetónovaní" na svojich miestach...
www.youtube.com/watch?v=awDzroQlLM4
www.airportbratislava.sk/cestujuci/navigacia/po-letisku/
A zase si neodpustíš tú prvú vetičku čo?
Ale i kdybychom se vrátili na úroveň roku 1997, jsme na tom pořád lépe než Bratislava. :) Jinak tenhle výrok se vztahoval na období 08/09 kdy byl podíl ČSA 50%, za 2 roky sem jim jejich podíl povedlo snížit na 38%, takže teď by ta situace byla daleko lepší, ale pravda je, že i tak dost mizerná.
No, vzhladom k tomu, ze BTS nema narodneho prepravcu, ktorý by robil vykony na letisku, prelieval peniaze zo statnej spolocnosti do statnej spolocnosti :) - vzdy bude odkazane na zahranicne let. spolocnosti. Len pre priklad: Miroslav Dvořák: Každý další rok fungování ČSA je pro Ruzyni přínosem (unor 2011)
Měli jste na letišti nějaký krizový plán pro případ krachu ČSA (roky 2008-2009)?
V té době nám vyšla hrozná čísla. Také nám vyšlo, že budeme muset zavřít jeden terminál. Přišel by obrovský propad, který by letiště vrátil do roku 1997. Jeho tržby byly v té době kolem pěti miliard, z toho 2,5 miliardy přicházely od ČSA. Zisk dosahoval jedné miliardy. V případě krachu ČSA by tu byla – zjednodušeně řečeno – najednou ztráta 1,5 miliardy. Znamenalo by to propustit okamžitě polovinu zaměstnanců letiště. Ten dopad by byl naprosto devastující.
Celkem 11 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
LUQUEAIRLINES: 25.02.2012 10:45:33 Autor: LUQUEJEBUH - spravil som copy+paste :-P