Detail fotografie

AN26B


Typ letadla: AN26B
Letiště: Ostrava (OSR/LKMT)
Společnost: Raf Avia (MTL)
Registrace: YL-RAA
Autor: Metaxa
Datum pořízení: 08/2011
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2495×

Popis:

Spouštění motoru č.2 s viditelným vyšlehnutím plamenu




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Wizard - nepřihlášený host (...66.79...)
26.12.2011 14:00

Popravde, pri spotrebe paliva 800kg na hodinu a viac, nie je takmer vobec tento pomocny motor pouzivany na pozemne operacie. Pouziva sa hlavne pri spustani hlavnych motorov a pri vzlete a stupani ak si to aktualna vzletova hmotnost a atmosfericke podmienky vyzaduju. Pri spustani hlavnych motorov bez pomoci tohto tretieho su nutne dva "fúzy" z pozemného zdroja. Ekonomickejsie aj hlukovo prijatelnejsie je pouzivat na zemi radsej GPU.

Madvlk - nepřihlášený host (...102.164...)
26.12.2011 12:41

Díky tomuto řešení je An26 plně samostatná.RU-19 A300 není jen pomocnou pohonnou jednotkou ( při vzletu dává na plném režimu tuším cca 10% tahu navíc ! ),ale také vyrábí el.proud potřebný ke spuštění motorů.Není tedy potřeba GPU,navíc mohou díky tomuto bez GPU fungovat vybavení letounu ( jeřáb,dopravník-přes nouzovou hydr.stanici...... )

hans - nepřihlášený host (...24.42...)
26.12.2011 09:44

Stejně je to zvláštní řešení s tím pomocným Tumanským. Není to konstrukčně i provozně problematičtější než letadlo s výkonnějšími motory? Existuje takové řešení u jiných strojů?

Metaxa (...208.30...)
26.12.2011 00:58

rejpal: máš pravdu, obvykle to tak je....v tomto případě, ale skutečně, a nevím proč, posádka spouštěla skoro současně i dvojku...expozice snímku je cca 4s a jen zaklapla uzávěrka, začala se roztáčet vrtule

rejpal - nepřihlášený host (...110.146...)
26.12.2011 00:32

Vyšlehnutí plamene tam je, ale nemá nic společného se spouštěním motoru číslo 2. Jde o spuštění RU-19.

Celkem 5 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace