Detail fotografie

B737-55S


Autor: milhaus
Datum pořízení: 11/2011
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 7013×

Popis:

Dnes (17.11.) byl prodán další z Boeingů 737-500 ČSA (OK-EGO). Arménský majitel ho zaregistroval jako EK-73775. V provozu u ČSA jako prvního provozovatele byl od února 1999.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Martin - nepřihlášený host (...179.61...)
23.11.2011 13:05

X Y: vem si prášek.

Petr Popelář (...95.40...)
20.11.2011 09:30

XY:Opravdu odborný a fakty podložený názor , dík.
Pán je Jehovista a roznáší Strážní věž?

X Y - nepřihlášený host (...212.14...)
20.11.2011 08:32

Boze muj PROBUDTE se. Tady se pomalu zverejnuji Pandury, Gripeny, dalnice postavene na odpadcich atd atd, ale zmena z B-737 na A-320F je uplne mimo... Zadam vsechny, co kdyz zahlednou A-320 a dostavi se u nich erekce, tak at se zamysli... Urcite tyto elektronicke zazraky soudruh Tvrdik objednal za super podminek... Kdyz nad nim stal neuplatny Gross... Tak proto se ted osvedcene a LEVNE NA PROVOZ B-737 nahrazuji Evropskou srackou... Tak cest vsem Vam, Kdo nemysli a jen veri lidem typu Dvorak, Lasak a KALOUSEK - NEJVETSI LUMP v CR.

Venda - nepřihlášený host (...103.136...)
19.11.2011 20:04

bigjumper :

To nic, láska vítězí....................

JS - nepřihlášený host (...137.207...)
19.11.2011 12:23

bigJ: tak jeste jeden a dalsich deset let uz jen sama pozitiva a socialni jistoty :-))))

havlimir - nepřihlášený host (...208.116...)
19.11.2011 06:08

Je ho škoda:-/

bigjumper - nepřihlášený host (...77.216...)
18.11.2011 23:03

to všem: pánové pardon, přesvědčil jsem se na asi různých 4 web stránkách včeně videa kokpitu a za úlet o "nové generaci B737-500" se omlouvám, beru zpět a stydím se za tento politováníhodný překlep, který se u mě opakuje pouze 2x za 10 let.

JS - nepřihlášený host (...99.51...)
18.11.2011 22:31

bigjumper: Jak spravne poznamenal kolega milhaus a starosta, B737-500 se radi do klasicke generace, jejiz seriova vyroba byla zahajena v polovine 80tych roku minuleho stoleti. Technologicky nas tedy vraci o nejakych 30 roku zpatky do historie.Uz jen samotny pohled do kokpitu vas presvedci, ze se nejedna o letadlo odpovidajici dnesnim standartum. V roce 1999 skoncila vyroba. Tehdy to byl jiz vybehovy typ, nebot v te dobe jiz Boeing vyrabel 737 Next Generation.
Ano, ego s nami bylo od sveho narozeni, doufam ze jej ceka jeste nekolik uspesnych roku bez nehod, nez odejde do zaslouzeneho duchodu v pousti.

milhaus (...103.7...)
18.11.2011 20:35

V porovnání s A320 je B737-500 beznadějně zastaralá, spotřeba paliva vyšší , pomalejší, složitější údržba, nehledě na mnohem pohodlnější kabinu cestujících a prostornější kokpit. Ale byla dlouhou dobu součástí našich leteckých životů, takže EGO přeju ještě hodně hladkých přistání!

starosta - nepřihlášený host (...186.162...)
18.11.2011 20:01

bigjumper: 737-500 neni next generation. navic v roce 1999 byl vyrobeny posledni kus 500ky.

Celkem 40 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace