Detail fotografie

YAK42D


Autor: Petr Popelář
Datum pořízení: 08/2000
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 15583×

Popis:

Tento Jakovlev 42, nyní ve službách letecké společnosti Jak Service, havaroval dnes (07.09.2011) v 16:00 místního času (14:00 českého) při letu AKY9633 Jaroslavl - Minsk. Na palubě byl hokejový tým Lokomotiv Jaroslavl, který letěl na úvodní zápas KHL do Minsku. K nehodě došlo krátce po vzletu z letiště Tunošna, na místě zahynulo 43 osob z 8 členů posádky a 37 cestujících na palubě (včetně 3 českých hokejistů).

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Martin - nepřihlášený host (...237.224...)
27.08.2013 15:52

Podľa mňa mal pilot lietadla pri štarte položenú nohu na brzdovom pedály(zrejme pred tým lietal na Jak 40),lietadlo nemalo dostatočnú rýchlosť,napriek tomu sa horko ťažko vznieslo,krídlom zavadilo o vysielač a prásk.Ale je to len môj dohad...

dudus - nepřihlášený host (...168.45...)
14.09.2011 11:37

Janíčko: :D jasné, ja som pridal aj zdroj, odkiaľ to oni zobrali. Aj tak už je zas všetko inak. :D

Ján Miklas (...183.40...)
14.09.2011 07:07

dudus, uvedom si, že to píšu v Blesku...

dudus - nepřihlášený host (...141.77...)
12.09.2011 19:56

dochtor: chvalabohu, ale fakt neviem, kde sa stala chyba.

dochtor - nepřihlášený host (...132.36...)
12.09.2011 15:19

dudus: "Stroj s hokejisty musel startovat ze zkrácené dráhy, protože část ranveje byla uzavřena kvůli příletům politiků."

To je predsa úplná blbosť!

dudus - nepřihlášený host (...141.77...)
12.09.2011 08:23

Kto vie po rusky, tak tu je originál rozhovoru
www.kp.ru/daily/25751/2737876/

dudus - nepřihlášený host (...141.77...)
12.09.2011 08:22

Teda ak toto je pravda, tak nemám slov.
isport.blesk.cz/clanek/hokej-katastrofa/109997/pilota-letadla-smrti-pry-nutili-vzletnout-vybiral-mezi-karierou-a-zivotem.html

Jan K. - nepřihlášený host (...80.72...)
10.09.2011 18:03

podle meho laickeho nazoru si myslim ze je na vine pilot, protoze mel alespon zacit premyslet o preruseni startu, kdyz zaznamenal pomalejsi akceleraci(napr. opozdeny callout 80 knots - ovsem pokud tam tento callout vubec je). Samozrejme muzu se pouze dohadovat jak to cele ve skutecnosti probihalo, ale i kdyby do V1 letadlo akcelerovalo normalne a az pak se vyskytla ona zavada, bylo by porad rozumneji dupnout na brzdy nez spolehat ze se to nejak odlepi. Je to same co by kdyby, ale na zaklade informaci, ktere zatim mame je tohle, myslim si, nejlogictejsi uvaha. Prosim opravte me, pokud mi neco zasadniho unika, nejsem odbornik.

Syrda - nepřihlášený host (...150.166...)
10.09.2011 15:21

Urážel pana Popeláře

Petr Volek (...201.48...)
10.09.2011 12:21

Michale,Vaše opakované a nevhodné výpady proti panu Popelářovi jsem odstranil a vězte,že to budu dělat i nadále

Celkem 118 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace