Detail fotografie

EV-55M Outback


Autor: Milan Bureš
Datum pořízení: 06/2011
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 5587×

Popis:

Dne 24.06.2011 provedl letoun EV-55 v dopoledních hodinách první úspěšný vzlet. Zde na vyčkávacím místě dráhy 21C.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



st.guenther - nepřihlášený host (...142.236...)
12.07.2011 08:12

...taky proč cpát byrokratům do chřtánu prachy za poplatky jejichž výše je naprosto nesmyslná a ničím smyluplným podložená...jen prachy na chod přebujelého bolševického bruselského molochu plného zamindrákovaných neschopných hlupáků...a to se po tříleté nucené spolupráci s francouzskými soudruhy vyjadřuju velmi přívětivě o jejich práci a jejich schopnostech...

m@rek - nepřihlášený host (...245.121...)
01.07.2011 06:36

Vojenské imatrikulace, aneb jak obejít certifikaci EASA a ušetřit peníze.

PeterV - nepřihlášený host (...95.233...)
28.06.2011 23:06

To st.guenther: zajímavý a poučný článek. Jak jsem řekl, máte k tomu blíž . . .

st.guenther - nepřihlášený host (...142.236...)
28.06.2011 20:19

To PeterV: ...já vycházím z toho, že v tom zmíněném článku je odkaz na rozhovor s ing.Petrem Štěrbou, takto šéfkonstruktérem Evektoru a EV55 a tam to tam vysvětluje...takže usuzuji, že je to vojenské číslo viz. www.letistecr.cz/rozhovory-a-komentare/evik-na-zahonu.aspx

PeterV - nepřihlášený host (...95.233...)
28.06.2011 20:08

To st.guenther : Asi budete mít pravdu, jste k tomu poměrně blíž než já a možná jste u toho i byl. Nedá se ale popřít že styl a velikost těch čísel v souvislosti se začátkem Air Show v Paříži mohlo vézt k mému logickému závěru. Z prvních snímků nebyla vidět registrace, a že jeden z pilotů je voják taky nebylo známo.

Pokud se to ale bude certifikovat jako vojenské letadlo (že by to armáda financovala?), jak se to projeví na prodejnosti tohoto letadla ve zbytku světa? RVHP už neexistuje, a na rozdíl od civilní FAR/JAR certifikace, různé země mají různé pravidla pro vojenské certifikace. Pokud letadlo už má civilní registraci tak vojákům to buď stačí nebo si to už nějak upraví.

st.guenther - nepřihlášený host (...142.236...)
28.06.2011 16:45

...já vim jak vypadají čísla pro IPAS, ale vzhledem k tomu, že EV-55M ájde cestou vojenské certifikace, tak nemá klasické třeba OK-EVE u VUT100 Cobra ....ale kupříkladu L-610 měl číslo 0005 (původně OK-VZC) protože byl na vojskových zkouškách a létal u CzAF...a jinak prototypy kunovických (ale i jiných) letadel vždy měly tvar imatrikulace např. OK-134 jako bylo u zmíněného stroje L-610...takže pokud se jedná o vojenskou certifikaci, je 0458 správné číslo a možná se také může změnit v OK-458... a pak čísla změnit za písmena např OK-EVO ,aby to bylo stylové ....ale ve své podstatě je to fuk co má na trupu, jestli čísla nebo písmena...hlavně aby byrokrati dali všechna potřebná razítka a šlo to do světa a investice se vrátila :-)

Milan - nepřihlášený host (...70.169...)
28.06.2011 15:25

To PeterV: Jsi bohužel vedle. S katalogovým číslem to nemá co do činění. Pokud by to tak bylo - nepostrádáš v tom případě na éru nějakou registrační / imatrikulační značku?

PeterV - nepřihlášený host (...95.233...)
28.06.2011 15:02

To st.guenther: jedna ukázka těch registračních čísel na letadlech předváděných na Air Show v Paříži je např. tady -
www.planes.cz/cs/photo/1109856/an158-100-ur-ntn-antonov-design-bureau-adb-pariz-le-bourget-lbg-lfpb/

st.guenther - nepřihlášený host (...142.236...)
27.06.2011 19:54

...ta imatrikulace by měla snad bejt vojenský číslo a ne číslo pro Paříž...a z letu jdou fotky na www.letistecr.cz/akce-a-souteze/evik-nad-zahonem-a-letiiiiii.aspx a krátký film na www.evektor.cz/prvni-let-letounu-ev-55m-outback.aspx

Dan (...169.195...)
27.06.2011 17:15

PeterV: Do letosni Parize se drive puvodne planoval...

Celkem 14 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace