Detail fotografie

B737-86N


Autor: Metaxa
Datum pořízení: 05/2011
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2877×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



JJS - nepřihlášený host (...179.178...)
29.05.2011 14:15

Metaxa: Díky, no v tom případě ale stále přetrvává moje otázka reversů pod 80 uzlů :-). Předpokládám, že omezení pod tuto hodnotu se týká pouze reversů v "aktivním režimu" (omlouvám se za ten neprofesionální termín) zkrátka kryty otevřeny, ale motory jedou na "volnoběh" :-D (myslím že otevřené takovýto postup jsem někde viděl u tu-154 na pojížděčce).

Metaxa (...208.143...)
28.05.2011 19:19

JJS: on je opravdu na TWY F

JJS - nepřihlášený host (...179.178...)
27.05.2011 16:46

jarda: Jo to jsem věděl, akorát teď nad tou fotkou dumám, že jsem ji asi špatně pochopil. Mě se zdálo, že TVR je vyfocený na taxiway (konkrétně na Fku před vjezdem na apron) a jak to tak teda vypadá on je stále na dráze že? V tom případě jestli je to při přistání to je jasné a omlouvám se :-D.

Nouvelair - nepřihlášený host (...134.129...)
26.05.2011 21:53

tak to je skoda :)

jarda - nepřihlášený host (...238.213...)
26.05.2011 20:52

Reversy otočí tah fanu o cca. 130 stupňů. Při použití tzv.autobrakes jejich použití nezkracuje brzdnou dráhu, ale snižuje opotřebení brzd. Používají se do cca. 80 uzlů, potom se vypínají (největší účinnost mají ve velké rychlosti - po dosednutí).

pepa - nepřihlášený host (...102.114...)
26.05.2011 20:28

Španěl jde do Katowic, v OSR má bázi švéd :-)

JJS - nepřihlášený host (...179.178...)
26.05.2011 15:51

Můžu se zeptat na ty reversy? Předpokládám že jsou jen "otevřené" ty kryty, ale i tak jsem to moc často neviděl. Je to snad kvůli dobržďování? Díky za info

Nouvelair - nepřihlášený host (...134.129...)
26.05.2011 15:01

pekna fotka snad 2.6.2011 v 0:05 poletis do Hurghady ty nebo EC-LKO :)

Celkem 8 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace