Detail fotografie

YAK40


Typ letadla: YAK40
Letiště: Lucemburk (LUX/ELLX)
Společnost: Czech Air Force (CEF)
Registrace: 0260
Autor: Cruiser
Datum pořízení: 04/2011
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2729×

Popis:

11.04. Odlet ze setkání ministrů zahraničních věcí EU




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



JS - nepřihlášený host (...50.15...)
07.05.2011 18:53

Andy: odkazovat se na literarni tvorbu J. Cecha je pomerne bizarni a naprosto irelevantni. O tomto autoru je vseobecne znamo, ze si rad vymysli a plete fakta s fantazii, coz je nakonec v poradku, protoze je autorem popularne-zabavne literatury, nikoliv technicke. Pokud se chcete dozvedet fakta, nehledejte je v zabavne literature.

Lukas - nepřihlášený host (...248.248...)
06.05.2011 20:21

Andy: pro nektery ministry resp. "celni predstavitele statu" je to letadlo az moc dobry. a ostudu umej udelat sami i vetsi, nez kdyby prijeli na houpacim koni...

MH - nepřihlášený host (...178.224...)
06.05.2011 20:19

Andy: Nechci tu nijak vychvalovat Jak 40, ale tvrzení, že každý měl jiný šíp křídla, je nepravdivé... Každý Jak 40 měl přímé křídlo, různá křídla byla zkoušena u většího Jaku 42, který měl původně přímé křídlo ve stylu staršího Jaku 40...

Borťák - nepřihlášený host (...190.58...)
06.05.2011 14:44

jj,26ka,40ka,všude jde slyšet jací jsou to žrouti paliva,ano "žerou" o něco více,ale s porovnáním cen servisu a náhradních dílu moderní avioniky/a nejen avioniky/ je to nicotná částka,spolehlivost+o něco větší spotřeba*versus*malá spolehlivost+obrovské částky za servis a díly,toť otázka,být či nebýt..))

Andy - nepřihlášený host (...71.88...)
06.05.2011 14:40

Totální ostuda, že musíme ministry vozit takovymato... Záležitostma(to bude asi to nejlepší pojmenováni). Kdo četl knihu od J.Čecha, tak ten má jistě na paměti přirovnání typu "kovářská práce", taky že to "při poloviční kapacitě mělo spotřebu jako DC-9", že každy JAK 40 byl vlastne prototyp, protože každy měl jiny šíp křídla, a mnoho dalších, rozhodne ne moc pozitivních informací, od cloveka, ktery se v tom vyzná...
Opravdu se stydím... Kdyz uz, tak tadytim érem by měli vozit našeho Prof.Ing. Václava Klause... Třeba by uz byl od nej pokoj...

Saker - nepřihlášený host (...167.44...)
06.05.2011 12:29

co sa dizajnu tyka tak YAK-40 nema u mna konkurenciu vo svojej triede. Dokonca som mal moznost vidiet zmodernizovanu verziu na zakazku ktorej cockpit nema s povodnym nic spolocne. Akurat motory mal myslim povodne takze to ze to bol a je stale zrut paliva na tom uz nikto nic nezmeni...ale masinka je to pekna :)

arteye - nepřihlášený host (...100.182...)
06.05.2011 12:04

trochu víc kraválu vevnitř...:-))než běžně, letěl jsem s Yakem 42 a dost to hlučelo, uvnitř

jacobs - nepřihlášený host (...176.216...)
06.05.2011 10:32

proč by se v tom nevyspal?

arteye - nepřihlášený host (...135.22...)
06.05.2011 08:07

no vida a zůstanou asi i andulky. Těěchnika sice nic moc, ale pořád spolehlivě šlapou, ty sovětský mašíny. Pan kníže by si ale zasloužil snad něco noblesnějšího:-)) v tomhle se ani nevyspí. ale nic proti Yakům.....

Dan (...243.108...)
06.05.2011 00:16

Noooo, kdo by si pomyslel ze zrovna Jak-40 zustane ze sovetske techniky v nasem letectvu nejdele...

Celkem 10 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace