Detail fotografie

MIG23BN


Typ letadla: MIG23BN
Letiště: Čáslav (LKCV)
Společnost: Czech Air Force (CEF)
Registrace: 9817
Autor: TigerSHARK
Datum pořízení: 02/1994
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 5872×

Popis:

14.02. Letová akce u 28.sbolp v Čáslavi, letoun v tzv. trenčínské kamufláži.




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Tonda B. - nepřihlášený host (...138.12...)
08.04.2011 07:20

Jirka:
-hydraulicky natáčené přední kolo mělo třeba Su-7BKL, které létaly v Čáslavi před MiG-23 BN. Takže BN-ka určitě nebyla prvním stíhacím bombardérem, který měl hydraulické natáčení příďáku...

Fero - nepřihlášený host (...40.155...)
10.03.2011 19:56

f : To bol hrozný sen. Fuj tajfl. :-)

f - nepřihlášený host (...101.247...)
10.03.2011 18:18

Hrozný stroj, pamatuji se jak neseděl ,když jsem ostřeloval domek, kde jsem bydlel. Jednou jsem letěl tak nízko, že jsem narazil do pověšenýho prádla na zahradě.

KaumbetPajlot - nepřihlášený host (...101.253...)
09.03.2011 21:46

Nááááááádhera.... Děkujeme ;o)

Jirka - nepřihlášený host (...73.214...)
09.03.2011 21:33

IKV - inerciální kurzovertikála.
Problémem u tohoto typu bylo to, že se systém musel nejméně 15 minut před vzletem tzv. roztáčet - připravovat. V případě nouze stačilo i 5 minut, ale pak byly do systému vneseny nepřesnosti.
Pokud pilot najel na dráhu, mohl snadno porovnat kurzy - co ukazuje mašina s tím, jaký kurz má dráha. Při chybě více než 5° se toto mělo brát jako závada.

Lukáš - nepřihlášený host (...70.86...)
09.03.2011 20:29

Tak tak koukám jedna po LOTrenčín a druhá před:)

Lukáš - nepřihlášený host (...70.86...)
09.03.2011 19:40

Otázka pro zasvětcené.....na fotce je otevřen kontrolní pult jakéhosi systému IKV,je pravděpodobně připojen co je to ten systém IKV?Co se tímto systémem kontroluje a jak to funguje?Předem děkuji za odpověd.

Lukáš - nepřihlášený host (...70.86...)
09.03.2011 19:40

Otázka pro zasvětcené.....na fotce je otevřen kontrolní pult jakéhosi systému IKV,je pravděpodobně připojen co je to ten systém IKV?Co se tímto systémem kontroluje a jak to funguje?Předem děkuji za odpověd.

Jirka - nepřihlášený host (...73.214...)
09.03.2011 14:25

Asi ve třetí čtvrtině přední podvozkové nohy je vidět namontovaný agregát a k němu vede táhlo, které mizí v podvozkové šachtě. Jedná se o hydraulické řízení předního podvozku (MRK). Pokud pilot vyšlápnul směrovku, současně se vytočila přední podvozková noha - cca plus mínus 25°. Před vzletem, po najetí na dráhu, v kabině přepnul na rozsah plus mínus 8° (hodnoty si už přesně nepamatuju).
BNka byla prvním letadlem v této třídě (stíhací, stíhací-bombardovací), které takovouto "vymoženost" mělo.

tom - nepřihlášený host (...176.66...)
09.03.2011 14:02

Tak to je hodně zajímavé jako celé tohle letadlo.

Celkem 15 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace