Detail fotografie

Piper 28


Typ letadla: Piper 28
Letiště: Mimo letiště
Společnost: Private
Registrace: D-EREU
Autor: runa
Datum pořízení: 14.11.2010
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 8783×

Popis:

14.11. Nouzové přistání v Brně - Řečkovicích na ulici Hradecká (R43)

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Matty - nepřihlášený host (...192.12...)
18.03.2011 23:20
piloto - nepřihlášený host (...160.103...)
22.11.2010 22:13

Pravdou je, že to byl poněkud husarský kousek....ale rozhodně bych pilota nenazýval frajerem...je to spíš idiot na n-tou..anglicky neuměl, nebyl schopný nikde oznámit, co má za problém a o problému věděl hodně dlouh opřed tím, než to posadil na zem...
p.s.: v jiných státech už by za to seděl v base za veřejné ohrožení...

Juris - nepřihlášený host (...86.3...)
18.11.2010 20:38

Tutově ti na to odpovídat nebudu,je mi klouzák Piperu ukradenej.Kdyby jsi se podíval trochu níž,dočetl by ses,že já bych se takovýho husarskýho kousku,jako je přelet potmě cca 13 km přes město bez motoru,v situaci jak ten borec,nedopustil.

pigi - nepřihlášený host (...19.45...)
18.11.2010 09:30

byl jsem jako balík vepředu a v zapisniku letů ho zapsaného nemám, to je fakt, mám tam iné typy ktoré majú klouzavost určite vačšiu ...ale ty mi iste velmi rád a presne odpovieš ako je to s PA28 a jak vysoko by musel byť aby tam doletel , vdaka !!!

Juris - nepřihlášený host (...86.3...)
17.11.2010 19:38

No sorry,ale připadá mě,žes na tom najt vfr flaitu byl jako balík vzadu,jinak bys nepsal takový kokotiny.A kdyby jsi měl tohoto Pipera zapsaného v Zápisníku letů věděl bys,jaké má klouzák,páč toto je jistě jedno ze zákl.TD,který musí pilot znát,aby získal typovku,že?

pigi - nepřihlášený host (...103.110...)
16.11.2010 21:46

tak som sa predsalen do mapy pozrel a musim uznat, ze je to dalej nez som si myslem, mal som pocit ze Brno je taka mala vesnice, ale ono to je nejakych 10-12 km vzdusnou ciarou, neviem aku ma PA28 klouzavost, ale mozno by to z nejakych 5 km vysku mohloi vyjst ...ak by sa do tej vysky vyškrabal :-) A medzitym mohli policajti uzavriet dopravu na tej ceste , pre istotu, keby mu v 4900 m doslo palivo uplne :-)
Ale dost, nechcem uz spekulovat - dopadlo to na vybornu a pilot je FRAJER - to bez debat !

pigi - nepřihlášený host (...103.110...)
16.11.2010 21:38

do mapy sa divat nemusim, trosku to tam poznam par krat som s tymto typom letel night VFR nad Brnom a z reckovic mal uz LKTB na dohled, samozrejme by musel bat HODNE vysky , urcite viac nez povolenych 2500 ft , preto som len spekuloval o tom preco sa nepokusil nastoupat co najvyssie so zbytkom paliva, ale asi to neslo, inak by to zrejme urobil...

Juris - nepřihlášený host (...86.3...)
16.11.2010 20:27

Podívej se do mapy,kde jsou Řečkovice a kde LKTB nebo-li Tuřany,hochu to je pěknej kus přes město,ty by sis to troufl?A nebo taky kolem města,ale to jsou jen zalesněný kopce a stejně by připlachtil na Tuřany kolmo na dráhu.A v 18 hodin je už tady tma jak v pr...,takže si borec neměl čas něco prohlížet,nic jinýho mu nezbylo.Já bych se rozhodl stejně.Pokud došlo ke ztrátě výkonu nebo nastal nějakej nepravidelnej chod motoru,těžko bych se s takovým strojem pouštěl nad město.
Kdysi jsem měl v Medlanech nouzák-ve dne a měl jsem dost.Myslím,že by tam mohli cizincovi svítit autem,tak leda na poslední cestě....

PIGI - nepřihlášený host (...103.110...)
16.11.2010 20:01

jedine co mi vrta v hlave je preco nedoletel na LKTB, ved to mal uz co by "kamenem dohodil "
preto by som rad vedel co sa vlastne presne stalo
podla vsetkeho m u motor este isiel ( vyhliadal si plochu na pristatie a nakonbiec si vybral tu kde jazdilo menej aut a v ich smere, takze asi musel letiet nizko a prehliadat si to a az potom nasadit na tzv. bezpecnostne pristatie)
Ale v tom pripade by som sa asi pokusil, vystupat so zbytkom paliva co najvyssie aspon do 3000-4000 ft a potom uz na LKTB ten kusok doplachtil ...zvlastne , fakt by som chcel vediet co sa v kabine dialo a jak pilot uvazoval...

Juris - nepřihlášený host (...86.3...)
16.11.2010 19:44

Nestačím se divit,jaký zasvěcený bláboly se tady a u druhé fotky dají dočíst.Třeba,proč mu někdo nezajel posvítit na Medlany autem...a mezi tím,než by někdo sehnal někoho z Medlaňáků,aby tam zajel,že by borci Pipera zatím pověsili v luftě na hřebík a počkali...Osobně bych volil stejný způsob nouzáku,lepší osvětlená silnice,než potmě udělat v Medlánkách díru do země.
Co je na tom podivnýho,že přistál tam co přistál,to se měl jako v nouzi pustit na to plně vybavený letiště,přes celý město?No to snad ne?!
Podle mě je každýmu prd do toho kam letěli,jak letěli a proč letěli a na nějaký odsuzování pilota nemá nikdo z mistrů kniplu co se tady vyjadřovali,právo.
Souhlasím s Pigim,místa málo,podle vyvalenýho příďáku bych typoval,že se ho snažil možná rychle přibít na zem,asi proto,aby tu lávku pro chodce,která je cca 200 m za ocasem letadla,stihl podjet,třeba ho dojil na minimálce,třeba s větrem do zad aby tu lávku přeletěl a pak se prosedl...Ale to se jistě všechno dozvíme na ÚZPLN,že.

Celkem 20 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace