Detail fotografie

A340-313X


Autor: Lukas Musil
Datum pořízení: 09/2010
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 4952×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Radek - nepřihlášený host (...248.252...)
03.01.2012 11:56

Politiků škoda není, čert je vem. Těch letadel je škoda, nevěřím, že by skončila ve šrotu. Ani by nemuseli stříkat retrolivery, nový Olympic ale dálkovky nemá. Stojí tam vážně dlouho, tak 3. rokem hádám, zpočátku tam stála i jejich letka 737 a ATR, zavřeli kvůli tomu paralelní pojížděčku u jedné z drah. Je zajímavé, že 4. 340ka stojí u jednoho menšího terminálu, u gejtu, jakoby ready na boarding, když však pojíždíte blíže-zaslepená okénka, vstupy,motory.. Myslím,že venkovní podmínky tam mají o něco lepší než v PRG, spíše sucho a teplo bez mrazů. Vždy se těším na let do ATH, pěkné moderní letiště, krajina okolo a tyhle uzeměné krasavice :-). Taky tam stávají až 4 747 200 Helenic imperial airways, ty jsou ale letuschopné, aspoň donedávna.

M@rtyF. - nepřihlášený host (...80.48...)
03.01.2012 10:39

to Venda & Radek: "Kdyby volby mohly něco změnit, už dávno by je zrušili!" :-(

Radek - nepřihlášený host (...248.252...)
03.01.2012 10:23

Jsem přesvědčen, že jaký je národ sám, takové má politiky. Prospěchářské, alibistické, líné... Bohužel světlých výjímek je tu málo a koho chcete volit. Jak si čuchnou ke koritu, hrabou, kradou y každé strany, viz. Věci veřejné...

Venda - nepřihlášený host (...103.136...)
02.01.2012 23:59

Petr :

Divím se, že se tím vůbec zaobíráš. Koho volíme u voleb, toho tady máme, nestěžujme si. Vím, že to myslíš dobře, ale to není jenom o ČSA.

Petr - nepřihlášený host (...207.106...)
02.01.2012 22:37

Andy: Naprostý souhlas. Likvidace ČSA započatá před několika lety se úspěšně daří a bude pokračovat, když manažeři nejsou za svá rozhodnutí odpovědní. Prodávají se letadla, pryč jsou sloty na Heathrow a JFK, catering a další služby, peníze naoko snížily ztrátu a zbylo i na zlaté padáky. Až to ČSA odpískají, ostatní společnosti si rády rozeberou linky z Ruzyně. A ta, co jich bude mít nejvíc, má i největší zájem na likvidaci... Jo, vedení soukromých společností se snaží, aby jim firma vydělávala a daří se to (např. Travel, i když je to převážně charterovka), u ČSA je zájem jiný...

Andy - nepřihlášený host (...71.88...)
02.01.2012 19:52

Tak nejradsi bych byl kdybychom měli trsátkem označený 77X, ale ani A340, ačkoli se nejedná o moc ekonomický letadlo, bych nepohrdl...Když si představim že na světě sou společnosti, jejichž byznys visí na A343 je mi z toho smutno... a ta ztrata CSA bude pristi rok o tu tretinu vetsi stejne...A jeste bez A343... Abych pravdu rekl tak se docela tesim az CSA skonci...

Radek Black (...181.13...)
02.01.2012 18:56

Je mi moc líto, ale opět Vás zklamu. Dle dostupných zdrojů je vydražila Apollo aviation, jež se zabývá šrotováním letadel. Vydražená cena za všechny 4ks byla 40mil. dolarů, což je opravdu jenom cena kovu. Když uvážím že ta suma je vpodstatě jen třetina roční ztráty ČSA, tak už jsme mohli mít excelentní dálkovku.(Uvažovaná A330 stojí 180 mil. dol. jedna)Pravda že pro A340 mám slabost, chce se mi brečet:-(

bigjumper - nepřihlášený host (...77.216...)
02.01.2012 18:36

jak může tak krásný letadlo vypadat tak ošklivě... Tohle je vážně zralý na generálku a komplet přestříkání...

Felicist - nepřihlášený host (...48.103...)
02.01.2012 18:22

Ale nejsou tak staré, nevim jak s nimi naloží, ale např. SX-DFB First flight date 31/08/1998.

Mikeš - nepřihlášený host (...39.4...)
15.10.2010 08:30

Hm, podle toho předního krytu carga to vypadá tak akorát že míří do šrotu.. Škoda. P.

Celkem 14 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace