Detail fotografie

A380-861


Autor: michael1cz
Datum pořízení: 07/2010
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 4454×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



romul - nepřihlášený host (...39.96...)
24.08.2010 14:28

sice to sem nepatří, ale miliardy vložené do vývoje tohodle letadla mi připadají smysluplnější než miliardy na dotace věčně nenažraným evropským zemědělcům, bez těch miliard by tohle éro nikdy nevzniklo a myslím, že by to byla velká škoda, ať se komu líbí nebo ne, je to v podstatě zázrak dnešní techniky...mně fascinují A380 i B747...

lik - nepřihlášený host (...42.161...)
24.08.2010 12:42

Souhlasím s Romulem. 747 původně neúspěšný souťžní návrh transportního armádního letounu byl s nějvětší pravděpodobností také financován z peněz daňových poplatníků.
Ruská letadla byly také z peněz "daňových poplatníků" a přesto se mi velice líbí.
Proudové motory byly vyvinuty pro potřeby fašistické Luftwafe a kdo z nás z těchto důvodů odmítne létat proudovým letadlem....
Takto nemá cenu letadla hodnotit.
Jsem přesvědčen, že konstruktéři všech zmiňovaných tvořili a tvoří letadla z lásky k nim a né k politické ideologii.

Takže jako jeden z vlastníků evropské kapsy věřím, že se s tím dvoupatrovým kontejnerem nad hlavou budem setkávat často a dlouho, aby se jeho vývoj vrátil. Amen.



romul - nepřihlášený host (...39.96...)
24.08.2010 10:59

petr036: no nemám iluze, že americký daňový poplatník nepřispívá do kapes Boeingu taky slušnýma částkama, např. prostřednictvím vojenských projektů, ale asi to tak má být, politika v tom byla je i bude, však podíl politiky na historii našeho Aera taky není zrovna zanedbatelný...

petr036 - nepřihlášený host (...100.216...)
23.08.2010 21:38

2 lik:
samozřejmě že ty zuby už mít nebudu a nejspíš tu nebudu ani já .. však taky té 747 to trvalo téměř 40 let ... :-)
Na rozdíl od EU ovcí však vývoj a výrobu neplatil emerický daňový poplatník ... A to pomíjíme fakt , že B 747 byl zalétan v 1969 a tudíž Evropa jej "donnala a předehnala" za cenu masivních EU dotací po nějakých 38 letech ...:-)) Hlavně neztratit stopu .... :-))

lik - nepřihlášený host (...42.161...)
23.08.2010 21:08

2 petr036: Jde o to jestli nebudete mít tou dobou umělé zuby v kelímu na nočním stolku :-* Pak vám možná nejvíc k chuti přijde chleba namáčený v meltě :-)

Ale než k tomu dojde, podívejte se třeba na tetičce Wiki, jak A380 zamával s prodejem 747 pro osobní přepravu. Takže to asi nebude úplně nesmyslný projekt. Tak tu politiku nechte stranou.

Jinak s vámi souhlasím, že 747 je elegantnější stroj :-)

petr036 - nepřihlášený host (...100.216...)
23.08.2010 20:36

Až se Svazu Evropských Socialistických Respublik povede vyrobit a hlavně prodat alespoň 1250 ks a více A 380 ( jako doposud B 747) , pak tomuhle éru možná přijdu na chuť. Do té doby je to pro mne pouze horem dolem prodotovaný politický projekt věčně zamindrákovaných především frantíků, kteří do něj z peněz daňových poplatníků celé EU dosud utopili nějakých 13-15 mld Eur .... :-(

lik - nepřihlášený host (...42.161...)
23.08.2010 20:30

Zvláštní je umístění nápisu AIR FRANCE.
Nemůžu si pomoc, ale tahá mě to za oči.
Jako by jim psací stroj odskočil k hornímu řádku. .-)

cze - nepřihlášený host (...188.79...)
23.08.2010 15:45

ano, ano, o trapnosti nemůže být řeč.

mich-all - nepřihlášený host (...181.42...)
23.08.2010 15:29

Tommy: Trapné? To je skoro k zasmátí, na 747 je krásné to že ji navrhovali lidé s rýsovacími prkny a vkusem, ne jen aerodynamický program...

XEAR - nepřihlášený host (...223.171...)
23.08.2010 11:25

Tommy: jaký trapný ? Až bude mít A380ka odprogramováno tolik, co má nalítáno 747ma, tak potom můžeš soudit.

Celkem 13 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace