Detail fotografie

B737-8AS


Autor: Michal Korecký
Datum pořízení: 23.07.2010
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 9587×

Popis:

23.07. Bývalé označení Blue Air nahrazeno logem pronajímatele - Travel Service

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Karda LBC - nepřihlášený host (...23.219...)
06.04.2013 15:29

Petr Bé: co je špatného na názvu Travel Servie ??? :-O

P. - nepřihlášený host (...168.208...)
23.08.2010 13:11

zvenčí je to letadlo krásný,ale uvnitř o to horší..nemluvě o posádce BlueAir která lítá v něm:(

Petr Bé - nepřihlášený host (...24.147...)
29.07.2010 13:55

Jmenovec o dva příspěvky níže to vystihl. I s tím Unimexem...když se dávno dávno zakládaly firmy s anglickými názvy, dost často se "název" udělal z předmětu podnikání. Znal jsem prodejce hasičáků, který firmu pojmenoval "Fire Company". :((

Kdyby používali jako název aerolinek svůj call sign (SkyTravel), také by to znělo líp a i logo by se dalo zadat. Kdyby dali Najbrtovi 100 tisíc, tak jim za dva dny donese 5 použitelných návrhů...

P. - nepřihlášený host (...102.107...)
29.07.2010 10:15

Krásné:) mnohem lepší než zprasené HA-LKE

Petr - nepřihlášený host (...192.60...)
28.07.2010 10:03

MD: Já ale netvrdím, že corporte identity tvoří zisk. Je to ale každopádně škoda, protože tradice grafického designu je u nás silná (Poldi, Škoda, Baťa, ČKD, Aero apod.)
Spíš mne zaráží že TVS tak bazíruje na těch úděsných "játrových" barvách (o naprosté impotentnosti názvu "Travel Service" ani nemluvě, ale asi to holt v 90. letech estébákům z Unimexu přišlo děsně "světové"...) přitom třeba barvy SmartWings jsou podle mne vcelku zdařilé a jistě by z nich mohlo vyjít a chartery pojmenovat třeba HolidayWings (též nikterak extra nápadité, ale minimálně jistá myšlenková vazba na charterové dovolenkové lety tu je) a letadla zbarvit ve stejném stylu jen barvy prohodit tak aby spodek nebyl oražový ale modrý (barva moře)

Petr - nepřihlášený host (...192.60...)
28.07.2010 04:08

MD: Já ale netvrdím, že corporte identity tvoří zisk. Je to ale každopádně škoda, protože tradice grafického designu je u nás silná (Poldi, Škoda, Baťa, ČKD, Aero apod.)
Spíš mne zaráží že TVS tak bazíruje na těch úděsných "játrových" barvách (o naprosté impotentnosti názvu "Travel Service" ani nemluvě, ale asi to holt v 90. letech estébákům z Unimexu přišlo děsně "světové"...) přitom třeba barvy SmartWings jsou podle mne vcelku zdařilé a jistě by z nich mohlo vyjít a chartery pojmenovat třeba HolidayWings (též nikterak extra nápadité, ale minimálně jistá myšlenková vazba na charterové dovolenkové lety tu je) a letadla zbarvit ve stejném stylu jen barvy prohodit tak aby spodek nebyl oražový ale modrý (barva moře)

MD - nepřihlášený host (...53.205...)
28.07.2010 02:05

Corporate Identity netvoří zisk společnosti. Může napomoci vnímání společnosti. Ale ani sebelépe udělaná CI nezaručí, že společnost bude prosperovat a bude pozitivně vnímána. Vše je to jenom marketingová teorie, která zrovna u nás moc nefunguje.

Petr - nepřihlášený host (...192.60...)
28.07.2010 01:27

"Proč neudělají něco modernějšího? Naco? Zbytečné výdaje"

No protože to čemu se říká profesionálně udělaná "corporate identity" a logo je něco na co by si slušná společnost měla najít zdroje, protože to je její "tvář" jakým se prezentuje navenek .
Takhle TVS s tím svým diletantským "játrovým" a všemožnými splácanými hybridy vypadají pořád jako nějaká obskurní charterovka z rusáckého Východu, zisk nezisk.
Ale asi je to třeba tím, že díky tomu jak TVS pravidelně vyjebávají s koupáky a letový řád jim nic neříká je jim jedno co si o nich kdo myslí.
Zbarvení ČSA nemusí být ty úplně nejkrásnější, ale aspoň jsou udělány profesionálně a nevypadají jako by barvy navrhoval někdo z Jedličkárny.

Martin - nepřihlášený host (...24.7...)
27.07.2010 19:08

Osobně jsem fanda ČSA, ale proč bych neměl fandit TVS? Jestli se někomu barvy líbí nebo ne, je věc jen toho konkrétního člověka, netřeba se na něj zlobit a vnucovat mu názor opačný. Je pochopitelné, že si TVS dělá na letadle reklamu.

to navigator: přijde mi ubohý srovnání "OK-TVM 2010 x OK-WGY - 1991", co takhle G-STRP delivery 10/01/1991 x OK-PET del.31/03/2010 :-D To se dá říct o každém, buďmě rádi, že lítají, že nám dávají práci a věřte, že ČSA se z krize už dostalo, protože letošní sezóna co do počtu pasažérů a carga bude zřejmě rekordní (osobní názor)

Gonzales - nepřihlášený host (...228.133...)
26.07.2010 16:26

Petr Be: toto ti asi nevysvetlim, to bys tam musel pracovat abys to pochopil. o planovani a nejakem casovem rozvrhu, ani nemluve ale opet to pochopi jen ti z oboru. jinak tyhle barvy se mi libi, urcite lepsi nez spousta jinejch jako treba CSA :( ale kazdemu se libi neco

Celkem 66 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace