Detail fotografie

Cessna TR182


Typ letadla: Cessna TR182
Letiště: Hranice na Moravě (LKHN)
Společnost: Private
Registrace: OK-HBT
Autor: Lukáš Orel
Datum pořízení: 05/2010
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2541×

Popis:

CROSS Zlín, s.r.o.




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Lukáš Orel (...196.209...)
01.06.2010 15:31

Pan X: AHoj, děkuji za pochvalu. Jsem velmi rád že se fotky líbí. Byl bych velice moc rád jestli by to nějak šlo zařídit a byla by možnost si sednout na jump seat. Samozřejmě fotky bych Vám poskytl pro Vaše účely. Ještě jednou moc děkuji za nabídku a přeji pěkný den.

Minář - nepřihlášený host (...113.87...)
31.05.2010 15:44

JS, Sovick4: Děkuju :)

Pan X - nepřihlášený host (...102.130...)
31.05.2010 12:09

ahoj parádní fotka. díval jsem se a libí se mi tvoje fotečky. Jenom bych se tě chtěl zeptat jestli bys neměl zájem udělat nějaké fotky ve vzduchu další do sbírky. Jestli ano tak mi tu napiš a popřípadě ti dám můj email a domluvíme se. V půlce června letím do Hurghady zpět tak Jump seat budu volný

S pozdravem

JS - nepřihlášený host (...144.178...)
31.05.2010 09:15

Ma to vyznam take z vycvikovych duvodu, vytvareni navyku pro dalsi (a na ovladani narocnejsi) letadla. Zatahovaci podvozek + mechanizace kridla + stavitelna vrtule = kategorie komplexni letadlo, mj. jedna z podminek pro CPL.

sovick4 - nepřihlášený host (...113.118...)
30.05.2010 23:22

Kdyby tu byl někdo stejně nevzdělaný jako já, tak ačkoliv to nevypadá, tak i zadní podvozek se zasouvá :)
viz www.airliners.net/photo/Untitled-(CROSS-Zlin)/Cessna-TR182-Turbo/1506355/L/

Minář: no podle wiki to má celkem slušný efekt - "The R182 and TR182 offer 10-15% improvement in climb and cruise speeds over their fixed gear counterparts or, alternatively, 10-15% better gas mileage at the same speeds at the cost of increased maintenance costs and decreased gear robustness."

Minář - nepřihlášený host (...113.87...)
30.05.2010 22:31

Řekl by mi někdo svůj názor na tu zasouvací nohu? Má to význam, když pravděpodobně za snížený odpor vzduchu zaplatíme hmotností zasouvacího mechanismu? Nebo je to jenom tak pro hezký pocit? ;-)

Celkem 6 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace