Typ letadla: | B777-3DZ/ER |
Letiště: | Dauhá - International (DOH/OTBD) |
Společnost: | Qatar Airways (QTR/QR) |
Registrace: | A7-BAG |
Autor: | jacky |
Datum pořízení: | 04/2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 6887× |
Ranný pohľad z letištnej budovy
Je to tak, u B je jiný systém v přestavování stabilizátoru než tomu je u Aček. To samé je i s klapkama, B má větší klapky jelikož má jiný profil křídla než Ačka. Proto to vypadá že A spíš spadne.. Ovšem Ačka mají v tomto "lehčí" údržbu než např 747 či 737 kde jsou klapky několikanásobně propojeny..
peter: Asi jiný systém
A preco to u B ide nalakovat a u A nie?
Peter: vyskovy stabilizator se podle potreby vyvazeni pohybuje. Prave ted je v "neutralu", jak muzes videt podle stupnice pred nabeznou hranou. Nenalakovane plochy jsou z nerezu.
A preco su na tych Ackach na mieste kde sa napaja vyskovka nenalakovane miesta?
V predu sú myslím A330-200.
ty dva Airbusy jsou 340ky?
Už jsem se lekl,že špatně vidím,ale tripl je fakt až ten poslední vzadu.
Celkem 9 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Mechanik: Ale v principu se taky natáčí celý stabilizátor vůči trupu, ne?
U jedné fotky šroubu k tomuto tématu proběhla před časem zajímavá diskuse: www.planes.cz/cs/photo/1107754/b747-481bdsf-b-2432-yangtze-river-express-yzr-y8-los-angeles-lax-klax/
A na B777 je taky vidět stupnice (i když řídčí):
www.planes.cz/cs/photo/1115402/b777-212er-ei-uns-transaero-airlines-tso-un-petropavlovsk-kamcatskij-pkc-uhpp/