Detail fotografie

B707-321B


Autor: Petr Popelář - archív
Datum pořízení: 1983
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 4012×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



tupolev - nepřihlášený host (...42.129...)
07.07.2010 18:39

Podobné barvy jako měl dříve Aeroflot.

JYRYK - nepřihlášený host (...71.93...)
04.04.2010 22:51

Prapůvodně Pan Am. To Řecko jsem nenašel?!?! Možná to vod amíků pašovali přez ně aby to nebylo tak vokatý. Cesty komanče jsou nevyspytatelné. JY))))))))

Milan Ch. - nepřihlášený host (...196.213...)
04.04.2010 19:04

Soudruzi z Vietnamu s kapitalistickou mašinou.:))

roba - nepřihlášený host (...101.246...)
04.04.2010 19:02

Pokud jsem hledal správně, koupili ho na začátku 80. let z Řecka.

JYRYK - nepřihlášený host (...71.93...)
03.04.2010 18:39

Ještě by mě zajímalo jak od amíku k němu přišli, vždyť byli na nože. Nebo to byla kořist, ale skončil zase v usa, divné, divné!!!! I když třeba kubánci taky lítali DC 8mou v těch ostrých dobách. JY

kulis - nepřihlášený host (...112.162...)
03.04.2010 14:21

Petr Popelář: dík moc

JYRYK - nepřihlášený host (...71.93...)
03.04.2010 11:07

Dík DAN. Jdu pátrat.

Petr Popelář (...161.182...)
03.04.2010 10:48

Ruda:Nee, ale je tam sevro směrovky(rudder PCU) od kterého jsou zřetelné stopy po úniku hydrauliky.

Petr Popelář (...161.182...)
03.04.2010 10:48

kulis:Samozřejmě, motor č.1 je uchycen stejně, pouze motory 2,3 a 4 mají navíc na pylonu odběr vzduchu(je vidět zepředu) ke chladiči předchlazení vzduchu do klimatizate, který je odebírán jen od motorů 2,3 a 4.

kulis - nepřihlášený host (...112.162...)
03.04.2010 10:21

Dokáže někdo prosím odpovědět na otázku, proč je první motor uchycen jinak.

Děkuji

jinak tu samou otázku jsem již pokládal zde
www.planes.cz/cs/photo/1066345/b707-unknown-pan-am-paa-pa-praha-ruzyne-prg-lkpr/

Celkem 17 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace