Detail fotografie

B737-524


Autor: Parfaits
Datum pořízení: 16.01.2010
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 8426×

Popis:

16.01. Zkolabovaný příďový podvozek

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



milanek - nepřihlášený host (...192.60...)
19.01.2010 12:34

technicky stav je jedna vec, ale to ze maji ruske aerolinky nejhezci letusky je mnohem zajimavejsi :D

eon - nepřihlášený host (...180.152...)
18.01.2010 23:39

.. a ještě na jednu věc si vzpomenu z 80-tých let a Aeroflotu: při pojíždění se jezdilo rychleji než dnes. A nebo se mi to jen zdálo :-)?

taky jarda - nepřihlášený host (...201.48...)
18.01.2010 18:36

to eon:nedávno jsem viděl dokument na Z1 ,jak s B-727 zásobovali v Angole diamantové doly.Létali z Luandy,a přistávali na hliněné RWY.Ten dokument neměl chybu.Tuším se to jmenovalo Létajíci cisterny,nebo tankery,nebo tak nějak.Pak kšefty slábly,tak tam naházeli židle a vozili cesťáky.

milanek - nepřihlášený host (...192.60...)
18.01.2010 17:57

rusové létají s boeingy stejně jako s tuckama a ilama i dnes ;) Ale zase kde sezenes let kalinigrad - moskva - kazan za 3000 korun tam a zpet? :)

eon - nepřihlášený host (...179.188...)
18.01.2010 13:31

arteye: letěl jsem vnitrostátním aeroflotem v 80´letech asi 40x a zas takové drama to nebylo. Spíš si dnes stýskám, že asi všechna přistání bývala naživo, opravdu řízená kapitánem, nejen proto že gubernijní letiště možná nemívala moderní naváděcí prvky. To už dnes člověk ve velkém letadle asi moc neokusí. Je teda fakt, že se vždy nejdřiv brnklo kolama o dráhu a přistávalo až na druhý dotek. :-)

arteye - nepřihlášený host (...103.72...)
18.01.2010 11:07

nevím, kolik z vás kdy dříve letělo na vnitrostátních ruských linkách, ale zážitky hlavně z přistání jsou nehynoucí, kdyby se s dnešní technikou zacházelo tak, jako ruští piloti s tučkama i ilama tehdy...a možná ještě dnes....rovnou z kurzu střemhlav na hrbolaté dráhy všemi koly najednou jak na frontě...asi by dnešní boeingy a airbusy byly vesměs už ve šrotu či rozlámané na kusy. Klobouk dolů před konstrukcí a pevností těch letadlel

arteye - nepřihlášený host (...103.72...)
17.01.2010 17:41

to ,,makarow\"....udatnyj sovetskij továryšč aviatik zapomenul, že neletí na Tu -104, zvolala ,davaj\" a prásknul s boeingem o beton jako vždy s tůčkem:-))

taky jarda - nepřihlášený host (...201.48...)
17.01.2010 14:46

to jarda:bude to asi dost náročné hlavně z důvodů různých nivelací kvůli možnému zkroucení.Pokud jsou poškozeny taky gongoly motorů,motory se budou muset sundat a zkontrolovat závěsy motorů.
A té plechařiny tam bude taky dost.

JS - nepřihlášený host (...197.50...)
17.01.2010 14:07

eon a dalsi: \"myrnix tyrnix\" se to nedela, pro dany typ letadla existuje ARD - Aircraft Recovery Document, coz je manual od vyrobce, ktery presne urcuje jake prostredky pouzit a jak postupovat, kdyz je potreba letadlo odnekud vytahovat, zvedat atd.

Mexa - nepřihlášený host (...21.117...)
16.01.2010 22:00

Podobná je na a.net jen je tam míň země.

Celkem 20 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace