Detail fotografie

B737-8Q8


Typ letadla: B737-8Q8
Letiště: Tivat (TIV/LYTV)
Společnost: NordStar (TYA/Y7)
Registrace: VQ-BDP
Autor: Petr Beran
Datum pořízení: 08/2009
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2776×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Nouvelair - nepřihlášený host (...134.129...)
21.03.2010 13:15

souhlasim jakoby to nebyl ani rusak

Kilo Hotel - nepřihlášený host (...77.165...)
29.10.2009 09:41

Ten Nordstar má slušivé livery.

Mango - nepřihlášený host (...195.220...)
09.10.2009 17:47

Díky za zajímavé objasnění, přistávat na TIV, to je skutečné mistrovství

Tivat - nepřihlášený host (...86.170...)
09.10.2009 17:03

Georgo: několik přistání jsem letos na dráhu 14 viděl, všechno již večer když přestalo foukat a místní borci z Montenegro na F100, připadalo mi, že si tím krátí stereotyp neboť nalétávali do zálivu od moře a potom efektní otočkou u Herceg Novi nízko nad hladinou provedl přiblížení k dráze

Georgo - nepřihlášený host (...176.213...)
09.10.2009 15:45

Mango: s ohledem na převládající západní a severozápadní větry (stejně jako na většině Evropského kontinentu) by po většinu roku přistání na RWY 14 bylo s větrem v zádech, což by opravdu nebylo bezpečnější, než přistání na RWY 32 proti větru. Navíc i z druhé strany přes záliv jsou vysoké kopce, takže ani na 14ku se nedá nalétávat zpříma, a tato ranvej ani nemá žádné naváděcí systémy (32 má aspoň lokalizér). Takže přistání od zálivu se děje jen ve vyjímečných případech, většinou když fouká vítr od východu, nebo od jihu. Častěji je RWY 14 používána ke vzletům, což je pak to správné "maso" pro přihlížející, kteří stojí na silnici pár metrů od konce dráhy :)

Mango - nepřihlášený host (...195.220...)
09.10.2009 13:37

proč se vůbec v Tivatě nepřistává z druhé strany, já si myslím, že by to bylo víc bezpečné nebo ne?

Celkem 6 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace