Detail fotografie

B737-8AS


AKT
Autor: Daniel Vašut
Datum pořízení: 02.09.2009
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 4175×

Popis:

02.09. Ve zvláštním zbarvení "Yes to Europe" jako reakce na blížící se druhé referendum o Lisabonské smlouvě v Irsku (letoun byl dodán 25.7.2009, zde na lince Gatwick - Dublin).

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



JS - nepřihlášený host (...144.178...)
10.11.2009 18:57

martin: je to papirove a je mozne to menit, podle toho kam se poleti a kolik se toho poveze. MTOW - Maximum take off weight, max. povolena hmotnost s jakou muze letadlo provest vzlet = hmotnost prazdneho letadla+nakladu+paliva+cestujicich, zkratka vsechno dohromady. Na palivu a cargu se daji usetrit tuny. Vzhledem k poctu letadel a a kazdodennimu poctu letu RF jsou to nemale uspory.

Jirka - nepřihlášený host (...49.123...)
04.09.2009 11:34

Pro Martina: v tomto případě se jedná pravděpodobně jen o "papírové" snížení maximální vzletové váhy. Pokud letadlo lítá jen krátké tratě s minimem paliva a bez zboží a pošty, vyplatí se to, protože většina poplatků (přistávací, navigační a parkovací) se účtuje právě z maximální vzletové váhy a nikoli aktuální. Na druhou stranu se pak ta snížená váha nesmí překročit, i když podle výrobce je povolená vyšší.

JiH - nepřihlášený host (...176.32...)
04.09.2009 11:27

Petr Bé: nikoli, novy nater uz maji par let (tusim od 2005), jedine ze by jeste nekde zbyvali exemplare se starsim livery, coz asi ano.

martin - nepřihlášený host (...70.13...)
04.09.2009 09:50

V novince, ktera sem odkazuje, se pise, ze B738 Ryanairu sou lehci, nez (asi) bezna 738. Nevite nekdo, co jim tam chybi? Kuchynka? Zachod? :)

Petr Bé - nepřihlášený host (...24.147...)
04.09.2009 09:44

Ta žlutá "vlnovka" je novinka, ne? Vždycky to byl rovný pruh od kokpitu až k ocasu

Celkem 5 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace