Detail fotografie

TU134A-3


Autor: Vladimír Máslo
Datum pořízení: 04/2009
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 5609×

Popis:

Jeden z Tupolevů 134 společnosti RusAir (reg. RA-65691), letící na společné lince RusLine (7R 243) a RusAir (CGI 9605) z Moskvy Domodědova (odlet 22:30 moskevského času) na severozápad do Petrozavodsku, havaroval v 23:40 (20.06.2011 21:40 českého času) 1 kilometr před cílovým letištěm. Z 52 osob na palubě 44 zahynulo, 8 v nemocnicích je ve vážném stavu. Dostupné informace uvádí, že se letadlo rozlámalo ve snížené viditelnosti (700 metrů) při styku se zemí během pokusu o přistání na silnici Petrozavodsk-Suojarvi a začalo hořet.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



shuppik - nepřihlášený host (...181.15...)
22.06.2011 07:17

Diix. Uvidí se, vyšetřování ukáže, možná prostě koukali víc ven než na palubku (200m mimo směr) chtěli vidět zem, věřili že to bude s nějakou rezervou.. - a holt nebylo. Mj. - komplet NOTAM a Metar zde: avherald.com/h?article=43e7c1b7&opt=0. Lze nastavit a zkusit s tu134 na simulátoru - žádná šwanda. Osobně 2x TOGA, po třetí už přesvědčenej že na dráze - a baf stromy a konec...

milanek - nepřihlášený host (...192.60...)
21.06.2011 14:37

shuppik: podle Kanalu1 první trefil 15 m borovici, pak ztratil výšku a proletěl tím vedením, který ho podpálilo.

Skypilot - nepřihlášený host (...178.122...)
21.06.2011 14:12

Mimochodem, visibility 700m a kdoví, jaká základna oblačnosti - může to vůbec Tu134 letět? To není A320...

Skypilot - nepřihlášený host (...178.122...)
21.06.2011 14:11

shuppik: Možné je cokoliv, ale pokud udržovali MDA, byli bezpečně nad překážkami a nějaké dráty (navíc tam údajně nejsou...) nebo cokoliv jiného by jim mohlo být v podstatě u zadku. V počátečním přiblížení činí minimální bezpečná výška nad břekážkami 300m, ve středním 150m a v konečném 70 nebo 90m, podle toho, zda je určen FAF nebo není, takže pokud doržovali při přiblížení výšky tak, jak je to předepsáno, nemělo by se jim bývalo nic stát. Bude hodně na tom, co zde napsal čeko, ale nechci vůbec soudit, nejsem na to dostatečně povolaný, jen píšu, co sám znám z praxe i předpisů. Přeci jen, odešli další dva z nás a spousta lidí s nimi a to je vždycky tragédie.

shuppik - nepřihlášený host (...181.15...)
21.06.2011 13:38

Bohapustej odhad - ale bylo hnusně, mlha, lijavec.. - dráha ULPB podle mapy nemá ILS, zato je to totální placka všude kolem, tipnul bych že ljotčiki šturmoviki nalítli minimální vejšku na NDB a čekali až blikne dráha - jenže po cestě vedení. To sejmuli a tim si 1) zhasli letiště 2) asi je to rozhodilo 3) kdovíco vlítlo do motoru..? A hotovo. No, uwidime.

milanek - nepřihlášený host (...192.60...)
21.06.2011 11:53

Hrdina je ten chlápek co je tahal z toho hořícího letadla před tím, než uhořeli všichni... Bohužel tam zemřela i celá rodina, je to smutné, už se na Kiži nepodívají.

Radim - nepřihlášený host (...180.213...)
21.06.2011 11:02

čeko: Souhlasím, složení toho smrtícího koktejlu jste odhadl, myslím, zcela přesně...

sinar - nepřihlášený host (...135.108...)
21.06.2011 10:30

kadetík: no právě.....stíhačka...oni s tím někdy tak lítaj, šturmujou jak do útoku a prásknou s tím na zem jak s bitevníkem.

čeko - nepřihlášený host (...135.108...)
21.06.2011 10:24

Každá taková havarie je smutná, ale po zkušenostech v Rusku s létáním místníma linkama je tam pravděpodobnější, než jinde. Stav strojů starých čtyřicet let, způsob létání místních pilotů, trochu ruské povahy, to je někdy smrtící koktejl.

Dan (...143.169...)
21.06.2011 02:44

:-/
...teprve od letosniho roku u RusAir, drive Tatarstan...
www.planes.cz/cs/photo/1041797/tu134a-3-ra-65691-tatarstan-air-tak-u9-mimo-letiste/

Celkem 14 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace