Detail fotografie

DHC8Q-315


Autor: Filip Koška
Datum pořízení: 14.02.2009
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 4114×

Popis:

14.02. Mezipřistání pro palivo (mezi Aténami a Prestwickem) na cestě z Abu Dhabi do Kanady

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



peto-nitra - nepřihlášený host (...148.6...)
17.02.2009 02:39

vpodstate je to o zmene spravania sa prudenia vzduchu okolo vyskovky, ked je jej nabezna hrana pokryta ladom. kym sa leti v hladine je vsetko viacmenej ok. ked sa vsak spomali, vysunu klapky a zacne sa klesat, prudenie sa zmeni a moze nastat stall kvoli tomu ze vyskovka riadne neplni svoju funkciu. ako sa z toho dostat vysvetluje ten chlapik z nasa. ide vsak o to, ze takato strata kontroly sa ziskava spat celkom inak, resp. prave opacne, ako ked je naladie na kridlach. tolko asi video, snad som to prelozil dobre, zasa pilot nie som.

Dj airbus - nepřihlášený host (...80.95...)
16.02.2009 13:55

narez videl jsem ho ale nechapal co to je diky moc

peto-nitra - nepřihlášený host (...148.6...)
14.02.2009 20:13

snad to trochu napravim zaujimavym tipom na video:

h t t p://video.google.com/videoplay?docid=2238323060735779946

23minutovy film o "tailplane icing"

(nechce to brat link tak som tam dal medzery)

peto-nitra - nepřihlášený host (...148.6...)
14.02.2009 20:07

ja viem max, to bol zly pokus o vtip, beriem spat. vseobecne vsak mam pocit ze turbovrtulaky s relativne malou plochou kridla s tymto maju problem: em120, atr-ka, dash... mali viacero takychto nehod v "icing conditions". sam som sa dost nabal na jednom takomto lete na emb do prahy, ked museli piloti poziadat o znizenie hladiny a stale pozerali na nabezne hrany odkial neustale "odstrelovali" namrazu

myslim vsak, ze vacsina takychto nehod nastala pri znizeni rychlosti a vysunuti klapiek na priblizenie, takze aj na hluposti co som napisal mozno je kusok pravdy. kazdopadne to nie je dovod, aby s tym vyrobca nieco neurobil a nezaviedli sa postupy do manualov, ako tomu predchadzat a co robit ak uz takato situacia nastane.

max - nepřihlášený host (...71.61...)
14.02.2009 17:01

peto-nitra

námraza na letišti není problém, problém je ve výšce několika km i nad emiráty, což jste asi zapoměl....

peto-nitra - nepřihlášený host (...148.6...)
14.02.2009 15:55

namraza je v emiratoch velkym problemom! najma v juli a auguste...

Georgo - nepřihlášený host (...176.213...)
14.02.2009 15:28

Tyhle DHC, hlavně verze -400 poslední dobou nevypadají moc bezpečně. Když už se tomu otevře podvozek, tak je to zase namrzlý a spadne to... Radši nebrat...

pigi - nepřihlášený host (...103.131...)
14.02.2009 15:10

dufam ze si zapnu defrozing cestou do kanady i v nej hrozi namraza ktora tomuto typu mimoriadne vadi :-(

Ms743 - nepřihlášený host (...8.250...)
14.02.2009 14:58

At se pak nikdo nestezuje na CSA a jejich A310 na dalkovky :))))


(kidding)

MiCi - nepřihlášený host (...218.160...)
14.02.2009 14:19

To je normálka,jen člověk není v práci......:-D
Hezký.

Celkem 10 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace