Detail fotografie

L410UVP-E20


Autor: Pepa T.
Datum pořízení: 12/2008
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 12825×

Popis:

Testy nového přístrojového vybavení letounu Let 410 - zástavba dvojice obrazovek EFI-890R od Universal Avionics.




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Pepa T. - nepřihlášený host (...160.36...)
25.12.2008 21:27

Díky za uznání. Vlivů při instalaci je samozřejmě více. Tato konfigurace je ovšem i u dalších typů a to včetně 2xGNS30 a KFC325. Potřeba řady věcí na palubě "2x" je dána i požadavky předpisů. Umístění se ovšem diskutuje a je jasné, že brzy dozná jistých změn.

David - nepřihlášený host (...24.112...)
25.12.2008 21:02

Pěkné a zajímavé!
Jenom otázka: vím, že cesty páně a přání zákazníka bývají nevyzpytatelné, ale není trochu "úlet" kombinovat EFISy od Universal Avionics s 2 x GNS 430 coby NAV/COM (takže i 2xGPS na palubě)? A, když už, nešly ty "géenesky" umístit nějak logičtěji?
Jinak PF2009 všem kolem L 410!

Toomitsch - nepřihlášený host (...251.252...)
23.12.2008 20:45

To Jivo: Dnešní název je Aircraft Industries, a.s.
To tukanmb: V teto konfiguraci se dodava autopilot Bendix King KFC325

tukanmb - nepřihlášený host (...71.134...)
23.12.2008 18:50

Pepa T. : Je v této konfiguraci avioniky instalován autopilot, a jaký?
Předem díky za info. všem hezké Vánoce a PF2009!

Jivo - nepřihlášený host (...208.4...)
23.12.2008 15:40

Jo jo, jen tak dal. Hlavne vyrabet a prodavat.
Pak jeste udelat pretlakovou kabinu, prodlouzit a nahradit tim v cele Evrope ATRka. (ze by jako nova L610 :-)
Ale preju bejvalemu LET (ten dnesni nazev si nepamautju) hodne uspechu a Vam ostatnim pekne Vanoce.

Celkem 5 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace