Detail fotografie

B737-86Q


Autor: Otakar Svatek
Datum pořízení: 07/2008
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 5065×



Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Jakub - nepřihlášený host (...216.189...)
14.04.2009 10:32

Na pake ktorou sa ovlada podvozok je rovnake koliecko jak na korculiach :D:D Dost dobre...

Mafisto - nepřihlášený host (...208.129...)
07.02.2009 09:42

Jsou to druhy ILS priblizeni, Cat 1 myslim neni do velke mlhy bourek apod. cim vic tim lip :)

Tomáš Novák (...208.157...)
29.10.2008 18:01

Muze mi prosím nekdo vysvetlit, co znamena CATI, CATII, CATIII?? Děkuji

JS - nepřihlášený host (...132.53...)
05.09.2008 21:52

downgrade to CAT I

Nuvelair - nepřihlášený host (...66.174...)
05.09.2008 16:55

celkem dobra fotka

Petr Popelář (...84.36...)
05.09.2008 15:02

Ten štítek se dá měnit, stačí že je v MELu jeden z autopilotů nebo něco z navigace a je schopné provozu v nižší kategorii........po opravě se kategorie zase vrací.

Petr Popelář (...84.36...)
05.09.2008 15:01

V poloze GEAR UP jsou pracovní válce pod tlakem a po zasunití se dá do off a nohy zůstanou viset v zámcích polohy zasunuto.

ondra.h - nepřihlášený host (...110.208...)
05.09.2008 14:54

myslím že off je neutrální poloha vypínače, tedy když je podvozek vysunut nebo zasunut, a up je poloha pro zatahování podvozku. Ale je to jen moje doměnka

FlyingJ - nepřihlášený host (...49.109...)
05.09.2008 14:37

Jaký je rozdíl mezi Gear up a Off?

AdaAirlines - nepřihlášený host (...220.206...)
05.09.2008 14:14

To je opravdu zajimave. CAT I ONLY ... Asi nekdo nekde setril :)

Celkem 11 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace