Detail fotografie

Boeing 737 B737BBJ


Typ letadla: Boeing 737 B737BBJ
Letiště: Korfu (CFU/LGKR)
Společnost: Travel Service (TVS/QS)
Registrace: Neznámá
Autor: Mirek Šedý
Datum pořízení: 08/2008
Počet hodnocení: 1×
Počet zobrazení: 7050×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



mezek - nepřihlášený host (...33.166...)
08.09.2008 04:20

Nemusíš... Je plno situací, kdy se letí ručně "na báry" a je přitom zapnutý A/T.

Honza - nepřihlášený host (...113.55...)
28.08.2008 20:29

V poho. Jen nemam tuseni, kde jsi vycetl ten druhy odstavec. Obecne A/T vypinas soucasne s A/P (jelikoz s vyjimkou vzletu nesmi byt pripojen sam. Je zde jeste moznost A/T tzv. deselectovat stisknutim tl. speed na MCP) A jak jsem jiz naznacil, tak vse diconnectnes nejpozdeji v 50-ti ft, nejcasteji v minimech...

mezek - nepřihlášený host (...160.64...)
28.08.2008 01:06

Tak sorry, našel jsem si to pojednání a beru zpět (asi jsem si zapamatoval něco jiného). Mám tam napsáno:
Landing (New words)
• When using autothrottle, position command speed to
VREF + 5 knots. Sufficient wind and gust protection is
available with autothrottle engaged because the
autothrottle adjusts thrust rapidly when the airspeed
drops below command speed while reducing thrust
slowly when the airspeed exceeds command speed.
In turbulence, the result is that average thrust is
higher than necessary to maintain command speed.
This results in an average speed exceeding command
speed.

• Autothrottle disconnect altitude no lower than (300?) feet
• Not with gusty winds or turbulence
• Establish a procedure in case of sudden thrust increases
and the landing becomes unstabilized
• Provide training on pitch coupling
• Establish Clear policy

Takže ještě jednou omluva...

mezek - nepřihlášený host (...33.166...)
27.08.2008 21:14

Nevim, jestli jsi to pochopil, blbě to vysvětluju... Ale pokud se sedá na manuální řízení, je zakázáno používat pod 1500ft. AGL A/T. SOP Boeingu. Je to kvůli možnému "přetažení nebo přetlačení" letadla tahem motorů, když by nastal neočekávaný náraz větru.

Honza - nepřihlášený host (...113.55...)
27.08.2008 21:02

to mezek: a na to jsi prisel jak? :))

mezek - nepřihlášený host (...160.68...)
27.08.2008 01:19

Pokud nemá možnost přístrojového přiblížení a musí na manuální řízení, tak nejpozději v 1500ft. musí vypnout A/T. Takže jsem tím myslel, že od této výšky jde na 100% manuál.

Honza - nepřihlášený host (...113.55...)
25.08.2008 14:31

do "teplejch" to musi vzit nejpozdeji v 50ft... neni-li to autoland a to v tomhle pripade neni...

mezek - nepřihlášený host (...160.66...)
23.08.2008 18:52

to Mike: Vizual neznamená "manual"... To je jenom že má vizuální reference o letišti, respektive rwy. Jinak když si všimneš, má zapnutý AP i A/T. Sestup může provádět přes V/S, do "teplejch" to může vzít nejpozději v 1500ft. AGL (tuším...).

mike - nepřihlášený host (...102.112...)
23.08.2008 12:23

je to vidět že jsou ještě daleko - to je jen klam a visual na takovym letišti kde je viditelnost víc jak 10km neni snad problem ... :-)

PS: pro ostatní - nezaměňujte mě s Nickem " Mike " - nevim proč si vzal stejnej nick jako já ...

David Petrovský - nepřihlášený host (...209.39...)
22.08.2008 23:27

Krásná fotka !!! jak to děláte tak super fotky z pilotní kabiny ?:)

Celkem 25 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace