Detail fotografie

A319-115(CJ)


Autor: Metaxa
Datum pořízení: 05/2008
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 5116×

Popis:

První salónek nového vládního speciálu




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



JS - nepřihlášený host
05.07.2008 01:45

Metaxa: Tvuj argument nema logiku, bohuzel. Zrovna americka armada je prikladem toho, ze je mozne si pronajimat civilni letadla, ktere nemaji dolet do destinace a udelat tech. mezipristani pro dotankovani. Dalsi vec, pokud si pronajimam letadlo, tak platim za sluzbu. ne za to ze to letadlo musim udrzovat atd. Pokud jedu nekam taxikem, platim par stovek za cestu, ale nekupuju si taxikarovo auto za stovky tisic a nezajima me jaky ma naklady s jeho provozem. Takze nejde o to jestli ma 310 vetsi spotrebu paliva, nez 320, ale o to kolik cela tahle komedie (nebo spis trapnost) stoji dohromady. Je rozdil platit CESTU z dani a platit LETADLO z dani. A pokud bychom teoreticky hovorili o pouziti 310 nebo 321, tak ma "trochu" vetsi kapacitu, nez 319CAF. I s mezipristanim nekde v Turecku by se dalo uvazovat o mnohem lepsi efektivite, nez pri pouziti malyho letadla, ktery v podstate nema logicky opodstatneni a je jenom zbytecnou hrackou pro par vyvolenych.

05.07.2008 01:14

...ale zapominate na jedno a tim je rozdil v doletu letadel dostupnych ve flotile CSA a A319CJ....protoze kdyz uz uvadite jako vzor briskou nebo americkou armadu, tak si ale "pronajmou" letadlo vhodne pro danou trat...a kdyz by nase armada chtela letet s vojaky treba do toho Kabulu, musela by pouzit A310...a to tedy rozhodne A319CJ vyjde jasne levneji!!! A tak i tak by ta cesta sla asi z nasich dani!!!

JS - nepřihlášený host
04.07.2008 02:14

Souhlasim s muhammadem a jako priklad uvedu americkou, nebo britskou armadu, ktere si taky pri presunech svych vojaku pronajimaji chartery od normalnich civilnich leteckych spolecnosti. Efektivita ve statni sfere CR neexistuje a privatni dopravni spolecnost pro politiky a gumy, zvana "Czech Air Force" je toho, vice nez nazornou, ukazkou.

muhammad - nepřihlášený host
03.07.2008 22:54

to Honza: no a proč ne, jakej je v tom rozdíl po technický stránce? Když cestovka nebo velká firma potřebuje přepravit 120 lidí, tak si najme u ČSA letadlo a nekupuje hned svoje vlastní, tak proč by se podobně efektivně nemohla chovat armáda?

Honza - nepřihlášený host
03.07.2008 21:32

2 muhammad:

a pro vojáky do akcí bude také lítat ČSA???? prosim mlc kdyz tomu nerozumis

romul - nepřihlášený host
03.07.2008 11:42

vojta: ten ruský interiér je dle mého skormného názoru přehlídkou absolutního nevkusu a carské nadutosti, kterou bych čekal u nějakého ropného šejka z blízkého východu, i interiér vládního letounu je tak trochu obrazem země, kterou reprezentuje, ten český mně nijak neurážíi...

Vojta - nepřihlášený host
03.07.2008 10:57

romul: To ruský je moc přeplácaný....myslím, že to naše vládní vypadá celkem v pohodě a hlavně je fajn, že interiér je variabilní. Jinak dík za zajímavý odkaz.

romul - nepřihlášený host
03.07.2008 09:19

píšete tady o vkusu, a viděli jste ten palác ruského prezidenta uvnitř?

link: www.flightglobal.com/articles/2007/01/31/211854/pictures-russian-state-investigation-launched-as-interior-pictures-of-putins-presidential-il-96.html

hexx - nepřihlášený host
03.07.2008 08:49

Vlasta: aha, tak takhle to je. Diky za vysvetleni. hexx

catzita - nepřihlášený host
03.07.2008 07:59

Pro Tupola až moc dobrý, tomu bych tam dal kozlík z hnojného vozu a věšák na montérky

Celkem 19 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace