Typ letadla: | B737-8K5 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | TUIfly (TUI/X3) |
Registrace: | D-ATUB |
Autor: | Petr Popelář |
Datum pořízení: | 06/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2717× |
Preco maju vsetky 737-800 4overwing exity?
R4pt0r: maji stejne motory, akorat naprogramovane na jiny tah (vykon), coz se ovsem da zmenit, pokud chces dat motor z -600 na -900. Jeden motor to zvladne taky, to je bezpecnostni pozadavek u dvoumotorovych letadel. V pripade zavady a vypnuti motoru za letu, nebo treba i behem vzletu, musi byt jeden motor schopny poskytnout dostatek vykonu pro pokracovani letu a bezpecne pristani.
R4pt0r: Jeden motor by vypadal ošklivě ;)
To si normalne mozu poziciavat motory? Akoze 737-700 a 737-800?Oni maju rovnake motory? Ved 737-800 je tazsia a vecia...jak ju mozu potom utiahnut motory zo 737-700. Alebo tie motory su take vykonne?...potom urcite tahaju aj 737-900....to ale znamena ze 737-700 aleb 600 to uplne v pohode utiahne...mozno by to zvladal aj jeden motor xD
To je dobré.Nedávno jsem na PMI vyfotil Boeinga 737 společnosti TUI, ale modrého.A ten měl ten kryt motoru namontovaný žltutý (tady je bílý).Možná byl s týhle mašiny, kdo ví?
A pak, že si pučují díly jen ČSA s 8F:
tomujlle stroji by slušelo dhl jinak pěkná fotka.
Celkem 7 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
pěkný barvy, naživo fakt krása :) ještě k tomu když sem ho viděl z jinýho letadla :)