Detail fotografie

B747-409F/SCD


Autor: Jan Vosátka
Datum pořízení: 04/2008
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 29827×

Popis:

20.04.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



jana737 - nepřihlášený host (...201.62...)
08.12.2010 19:07

Paráda tohle. Haldy je škoda, to jo :-(

malmiro - nepřihlášený host (...71.190...)
27.12.2009 13:50

Paráda, úžasná atmosféra. Já smekám

Tom - nepřihlášený host (...100.59...)
05.09.2009 11:34

hmm pěkná fotka jenom je škoda že tu haldu u Jenče rozvezli ..=(

Tom - nepřihlášený host (...168.163...)
03.07.2009 12:52

2JAKUBV: KRÁSNÝ FOTKY, JAKO TAHLE

adrian - nepřihlášený host (...157.164...)
19.06.2009 20:51

No ono by to podle příslušných norem mělo dělat v podélném sklonu minimálně 0,5%, jinak by tam zůstávala voda. Tak když je to foceno dlouhým sklem, může se to jevit jako hodně "hrbolatá" dráha, ve skutečnosti by jste si toho skoro ani nevšimli.

Ale fotka je výborna, gratuluji

jan k. - nepřihlášený host (...179.188...)
14.06.2009 15:53

aspoň je na dráhu dobře vidět i ze země... :-)

Honza V. - nepřihlášený host (...228.230...)
24.04.2009 09:45

To volfik: Mám 2 metry, tak vysoko jsem pořád :o) Je to z tý hromady hlíny u nynější R6.

Honza - nepřihlášený host (...208.114...)
24.02.2009 17:21

já nevím jak vy ale podle mě by to bez tý křivý dráhy nebylo ono:)

Pepa - nepřihlášený host (...70.71...)
31.10.2008 21:14

Opravdu hezká fotka. Hlavně při pohledu na zatáčející B747-400.
Podle mě je 747-400 nej letadlo.

PeterV - nepřihlášený host (...24.158...)
31.10.2008 18:10

Podle AIP, práh rwy 06 je 366 m ASL, práh rwy 13 kde se křižuje s rwy 06/24 je 354 m ASL, a druhý konec, t.j. práh rwy 24, je 353 m ASL. Takže přes celou délku rwy 06/24 (3715 m) je maximální výšková změna nějakých 12 až 13 m. Officiálně sklon rwy 06/24 je uváděn jako 0,4%, ale největší sklon mezi prahem rwy 06 a intersekcí rwy 13 je 0,84%.

Celkem 31 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace