Detail fotografie

B737-8CX


Autor: Robert Kolek - lojza
Datum pořízení: 04/2008
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 11472×

Popis:

15.04.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Robert - nepřihlášený host (...24.11...)
29.01.2010 20:16

Krásný pozdrav pro mojí bývalou kolegyni Haničku.Robert

bery - nepřihlášený host (...177.219...)
06.07.2009 21:32

jj chci zase už letet letadem a jinak ty fotky hustý

jirka - nepřihlášený host (...77.165...)
02.12.2008 14:58

Petr Minařík: Když jsem jednou čekal v Lisabonu na přestup, tak to přejeli s B737-400 Virgin Express. Odstrkovalo ji asi 8 lidí, byla legrace to pozorovat. Škoda, že jsem nefotil.

xeol - nepřihlášený host (...211.53...)
08.11.2008 19:32

2jan: to je kamoska, a je to LETUSKA

jan - nepřihlášený host (...19.35...)
08.11.2008 17:18

je to pilotka ne letuska!

sandracrew - nepřihlášený host (...188.68...)
23.08.2008 14:45

:-)))

Petr Minařík - nepřihlášený host
20.04.2008 03:12

Dan: To je u různých typů letadel odlišné. Např. u Tu-134A jsou výchylky kol předního řiditelného podvozku z neutrální polohy při rozjezdu a dojezdu +/- 8°30´. Při pojíždění činí výchylka +/- 55°. Z pilotní kabiny ovládá vyzřazení omezovače výchylky navigátor přepínačem "Neutrál / Velký úhel". Při vytlačování letadla (push - back) a přetahování, rozpojí pozemní obsluha omezovač úhlu výchylky (brýle). Po dokončení úkonu, funkci omezení opět obnoví.
Zajímavé je sledovat například výchylku přední nohy DC-9 nebo letadel řady MD.

Petr Minařík - nepřihlášený host
20.04.2008 02:26

Za mého mládí se po zastavení letadla na stojánce ryska na krytu podvozku kryla se stop linkou pro určený typ letadla, nakreslenou na zemi tak, aby choboty a jiná stacionární odbavovací technika byly v nejvhodnější poloze k částem letadla, ke kterým byly napojeny. U stop značky bývaly doplněny typy letadel, pro které byla značka určena. Vzdálenost dveří od osy předních kol je u jednotlivých typů rozdílná.
Na snímku stojí letadlo, navedené mimo žlutou linii. Zdroj i schody jsou mobilní, takže je to celkem jedno. Dnešní optické naváděcí systémy mají přesný program, který podává posádce informaci při dojezdu na stání. Dotatečné "odstrkování" letadla po chybném dojezdu znamená povolat push-back car, což stojí spoustu času i peněz.

DJ AIRBUS - nepřihlášený host
19.04.2008 21:22

mate pravdu pane zed.

Zed - nepřihlášený host
19.04.2008 21:02

to catzita.......to jsou kecy...

Celkem 18 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace