Detail fotografie

MIG29


Typ letadla: MIG29
Letiště: Kubinka (UUMB)
Společnost: Russian Air Force (RFF)
Registrace: 31
Autor: Parfaits
Datum pořízení: 03/2008
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 3248×



Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Josef Čech - nepřihlášený host
26.03.2008 07:02

četl jsem monografii migu 29 a tam je primární účel klapek pro starty z nezpevněných ploch, regulovatelné vstupní ústrojí je nutné od M 1,4 a slouží tak, aby vzniklo několik šikmých rázových vln s poslední kolmou co nejslabší - vzduch do motoru musí vstupovat podzvukovou rychlostí ne kvůli spotřebě, ale kvůli rovnoměrnosti chodu pod pumpovní čárou. I když na některých motorech jsou první stupně kompresorů nadzvukové.

Dusan - nepřihlášený host
25.03.2008 22:28

To možná taky, ale určité přivření těchto klapkožaluzií při nadzvukových rychlostech zpomaluje tok vzduchu do motoru a tím citelně snižuje spotřebu(stejný princip jako u Concorde).

Jose - nepřihlášený host
25.03.2008 20:43

Jasně, mig má uzavíratelný spodní přívody vzduchu a sání jde potom ze hřebetu přes klapky co z boku vypadají jako žralocí žábry. Je to z důvodu aby letadlo mohlo operovat z nezpevněných ploch.

kaprřík - nepřihlášený host
25.03.2008 17:02

To bílí s červenym pruhem v nasávacích otvorech jsou nějaký klapky uzavírající přívod vzduchu kvůli prachu při jízdě pozemi????

Mr.MiG - nepřihlášený host
25.03.2008 14:01

super, esteee...

Celkem 5 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace