Detail fotografie

A320-211


Autor: Jakub Taussik
Datum pořízení: 08/2007
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 6239×



Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



bacil - nepřihlášený host (...48.59...)
09.04.2010 22:23

Jako levák můžu říct, že v simulátoru ovládám joystick pravou rukou a žádnej problém v tom nevidím. A už vůbec bych netvrdil že pilot je v airbusu jen k zapnutí autopilota. To že boeing pořát používá berany i u nových typů letadel rozhodně nebude kvůli lidem kteří tvdí, že řídit letadlo jinak než klasicky je pro pilota potupa.
to miklasek: Člově,k který říká že je spíš za klasické řízení po lanech je jistě zároveň osoba s praxí, která měla možnost posoudit která koncepce je lepší..... nebo se pletu?

miklasek - nepřihlášený host (...127.134...)
16.11.2008 01:29

Milan, pilot je v A-320 fakt le na to, aby mal kto spustiť autopilota. A čo sa týka riadenia, všetko ide cez počítač, takže nech s tým mixuješ akokolveh rýchlo, lietadlo ti na to tak rýchlo nereaguje, ale plynule mení náklony, sklony atď. Osobne som skor za klasické riadenie po lanách cez posilovače...

Petr Popelář (...84.36...)
20.09.2008 19:42

Milan:
U žádného dopravního letadla se neovládají klapky???(které:-o)berany.
A320 nemá berany, ale side-stick(když se jim řekne joystick-běsní)
A320 má jedinou mechanickou vazbu z kokpitu a to lanem přestavení stabilizátoru.

Milan - nepřihlášený host (...235.30...)
20.09.2008 12:50

Mě by zase zajímalo, zdali je přímá mechanická-hydraulická vazba od beranů na klapky. Myslím pro výpadek všech systémů. V leteckých katastrofách při dojití včeho paliva piloti s berany silně zápasili, ale letadlo dostali na zem celkem bez větších zranění cestujících. Takhle ten joystick je napojen určitě na nějaký další systém a to může být zvýšení poruchovosti. Nebo v tom jsou i klasické beryny?

Cába - nepřihlášený host
03.03.2008 11:15

No aby se s tím nelétalo lépe když tim side-stickem dává pouze povely počítači a ten je ještě kontroluje aby neudělali nějakou kravinu. Koukněte se na přistání A-320 na youtube v manuálním režimu a věřte že není skoro poznat jestli to vůbec ten pilot řídí. Pouze ťuká do joysticku a občas na tom nemá ani ruce položený. Tohle už není jako to bývalo:-(.

Petr Minařík - nepřihlášený host
29.02.2008 22:51

U Tu-134A (verze ČSA) jsou plynové páky na obou stranách. Capt. vlevo, F/O je má vpravo. Nezdálo se, že by to někomu někdy vadilo. Jistě to nevadí ani novému majiteli. Uprostřed seděl navigátor.

oliver - nepřihlášený host
29.02.2008 20:54

nevim jake letecke zkusenosti tady vetsina lidi ma, ale ze sve zkusenosti vím, že každy velitel letadla (tedy pilot co sedi vlevo, vyjma instruktoru) ovlada letadlo pomocí levé ruky, berany pomoci jen a jen leve ruky, plyn pak tedy pravou. U FO (pilot sedící na strane pravé) rídí rukou pravou a plyny dává levou. Takhle to pánové proste je a to bez ohledu na to ze je nekdo levak nebo pravak

jena - nepřihlášený host
29.02.2008 20:49

Ale pro nektery kapitany muze byt side-stick pritezi. Ja napriklad nemam takovy cit v leve ruce , jako v te prave

jarda - nepřihlášený host
29.02.2008 20:39

muzu te ujistit ze mu to vubec nevadi

FlyingJ - nepřihlášený host
29.02.2008 20:21

A když je první důstojník levák?

Celkem 21 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace