Typ letadla: | A310-304/ET |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-WAA |
Autor: | Petr Volek |
Datum pořízení: | 01/2008 |
Počet hodnocení: | 2× |
Počet zobrazení: | 4385× |
Start na mokré dráze
Krásnej stroj škoda, že už končí :-(
to David Hakim: Diky za info. Prošel jsem si pár dalších fotek A300/A310 a uznal jsem, že to tak fakt je zalomené:)
Krásné éroplány.
Pepa: ale OK-YAC zůstane, ne?
p.s. Totez vidite dobre i na A330/340 a Il-86/96.
Martin: Podlaha kabiny cestujicich probiha vodorovne od pridi zhruba po bod, kde se zacina zvedat spodni obrys trupu, odtamtud podlaha plynule mirne stoupa k zadi. Diky tomu jsou sedadla cestujijch od pridi az k zadi vzdy v nejsirsi casti kruhoveho prurezu trupu. Zvenci to vidite podle tech okenek. Pro srovnani: v 747 probiha podlaha kabiny vodorovne po cele sve delce. U zadniho konce je dost hluboko pod stredem prurezu trupu. Zevnitr to vypada tak. ze od podlahy k vysce loktu se kabina hodne rozsiruje - a trochu i ve vysce okenek, podle jejichz sklonu to vidite i zvenci. Prurez kabiny v jistem smyslu neni plne vyuzit.
Abych nezapomnel - krasna fotka.
No jo taky sem koukal že to maj ňáký křivý.
Není to nějaký klam.
francouzi měli křivý pravítko :D
V čem spočívá to prohnutí řady oken nad motorem - optický klam, nebo to tak fakt je?
WAA a WAB k prodeji, velký nálet - snad nejvyšší na světě po íránské 310.
Celkem 13 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Tak je to aj dobre ze konci lebo to nie je bezpecne aby este lietali s tak starym lietadlom....v Afrike a Azii to pochopim ale tu nie.