Detail fotografie

IL62M


Autor: Mirek Šedý
Datum pořízení: 07/2007
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 4513×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Petr Minarik - nepřihlášený host
31.10.2007 23:12

Udelej si vylet, nebudes litovat. Treba zjistis, za kolik nam ji streleji, az bude mit hodiny tak akorat na prelet k nam. Nemusi to byt zrovna do Prahy ani do Brna. Co takhle Plzen?

Kofi - nepřihlášený host
31.10.2007 20:30

Škoda, že jsem tyhle překrásný éra nikdy neviděl lítat... I když, že bych si udělal výlet do Almaty? :-))) Fotka je moc krásná....

31.10.2007 18:37

holupa: Dobrý večer, zklamu i tady........není to ani polární barva Aeroflotu, u Aeroflotu takto zmalovaná Il-62 nelétala, červená mutace barev byla nejvíce na Il-14, Il-18, Il-76 a vrtulnících.Il-62 Aeroflotu vypadaly asi takhle: www.ppplanes62.wz.cz/html/aeroflot.html
jediná možnost co mě napadá byly podobné barvy , ovšem s pruhem pod okny na letadlech odkoupených od Interflugu.

holupa - nepřihlášený host
31.10.2007 18:22

No soudruzi vy jste mě teda otrávili, máte pravdu. Zmíněná společnost sice ex OK-PBM skutečně provozuje nicméně na snímku opravdu vyobrazené není. Vyobrazený letoun je skutečně v původních "polárních" barvách AEROFLOTU. Smekám a omlouvám se za mystifikaci.

31.10.2007 18:13

Mici:Děkuju že ses mě zastal:-D

Milan Cibulka - nepřihlášený host
31.10.2007 17:36

holupa/Dan:
petrp má pravdu předsedo.Tohle není bývalá IL-62 ČSA.

31.10.2007 08:20

holupa/Dan :No a vidíte, ono to tak , jak říkáte nejspíš není,OK-PBM, kterou citujete skončila jako RA-86935. Na fotografii je letadlo RA-86524 C/N3242121 , tedy původní Aeroflot, později VIM Airlines, Alpha Airlines a nakonec DETA.Zbarvení jen jako ČSA vypadá, ale pruh přes okna je užší a mnoho detailů je naprosto jinak, náběžka kýlu, ukončení pruhu vepředu nebo nouzové východy.Můžete se podívat na www.ppplanes62.wz.cz/html/alpha_airlines.html , kde shodou okolností mám v titulku naší IL-62 a pod ní letadla Alpha Airlines(později DETA), kde jsou rozdíly krásně porovnatelné. Jinak vřele doporučuji super stránky www.airlinerlist.com kde lze data najít.

Dan - nepřihlášený host
31.10.2007 00:33

holupa: Pardon, ja si to spletl s cervenou UN-86507 BGB Air, ktera svymi barvami muze matnout, ze je od CSA a neni... tahle tedy je.

holupa - nepřihlášený host
30.10.2007 23:24

Kolegové diskutující, v případě inkriminované dvaašedesátky se jedná o stoj c/n 1545951 ex ČSA reg. OK-PBM, u ČSA v provozu od 23.03.85 do 02.09.94, odprodána byla 11.05.96 do ruska, kde byla provozována řadou dopravců až byla 13.09.06 odkoupena současným provozovatelem kazašskou společností Deta Air, jejíž "flotila" sestává ještě z jedné IL62M po AEROFLOTU.
Nyní dovolte i mě krátké vyznání. I já patřím k nostalgickým obdivovatelům letadel své doby, letadel, jejichž provoz je dnes z ekonomických důvodů možný právě jen v Rusku a některých dalších ropných velmocích východně od nás (pominul-li Kubu). Nejen u ČSA, ale i řady dalčích dopravců vykonaly dvaašedesátky v 70 a 80 letech min. století obrovský kus práce, bohužel již v této době byly v porovnáním se svými přímími konkurenty z 50-60 let (B707, DC8, VC10...) značně neekonomické a v tehdejším západním "tržním" prostředí, kterému tehdy již dominovala velkokapacitní dálková letadla B747, DC10, L1011... by dvaašedesátky jen těžko obstály. Na straně druhé ve východním bloku se svojí ekonomikou řadily hned za IL86, TU154 a IL18 tj. u ČSA byly ve své době po IL18 druhým nejekonomičtějším typem (co se týče přímých palivových nákladů na sedačku a kilometr). No teď koukám, že jsem to s tím krátkým vyznáním trochu přehnal. Všem se za mou litánii omlouvám, mazat ji už nebudu - tečka

petrb - nepřihlášený host
30.10.2007 15:31

Na svou dobu to byla letadla vynikající bohužel dnes by to už asi bylo nemožné je provozovat.

Celkem 21 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace