ČSA chtějí provozovat očekávaný Airbus A330-300, který má být pronajatý od června od Korean Airu (
HL7701, výr.č. 425 z roku 2001, u ČSA s rezervovanou imatrikulací OK-YBA), také na lince z Prahy do Almaty v Kazachstánu. Jednu ze tří frekvencí do Almaty má létat právě Airbus A330, další dvě obvyklý Airbus A319. Na základě této změny má být redukován počet týdenních nasazení A330 na lince z Prahy do Moskvy ze 4 na 3 a do Jekatěrinburku ze 3 na 2. S plánovanými lety z Prahy do Soulu s frekvencí 2x týdně se stále počítá v nezměněné podobě. Společnost Korean Air je jediným zájemcem, která podala oficiální nabídku na získání minoritního podílu v českém národním dopravci, za 44 % podíl akcií hodlá utratit 2,6 milionů euro. Druhý avizovaný zájemce, Qatar Airways, nakonec nabídku ve stanoveném termínu nepředložil. Od konce března ČSA končí s pravidelnou linkou z Prahy do Doněcku na Ukrajině, naopak, jak již bylo uveřejněno, navýšení počtu frekvencí se dočkají lety do měst v Rusku, jmenovitě Moskva, Petrohrad, Nižný Novgorod, nová linka ČSA směřuje od 31.3. z Prahy do Permu. Stále také probíhají jednání a vyhodnocování rentability připravované vzájemné codeshare spolupráce mezi ČSA a Travel Service (
SmartWings) na mnoha evropských letech, i očekávané lince do Soulu.