Tradiční linka z letního letového řádu Smartwings z Prahy do Antalye změnila od zimního letového řádu 2023/24 svou povahu na celoroční. V provozu však vydržela pouze do začátku února, kdy už nezvládla dále odolat konkurenci tureckého dopravce SunExpress. Turecký dopravce nabízí v letovém řádu lety každou středu a neděli. Smartwings létaly sporadicky.
V posledních měsících jde již o několikátý nepovedený pokus skupiny Smartwings. Její plány hovořily také o pravidelných letech do Káhiry (Smartwings) a Jerevanu (ČSA). V létě skupina plánuje nové linky z Prahy do Athén, Brindisi a na azorský ostrov São Miguel.
Smartwings má ve flotile 25 letadel B737-800, po dvou B737-700 a B737-900ER a deset B737 MAX 8. Tři další nová letadla 737 MAX by Smartwings měly převzít v únoru a dubnu tohoto roku.
Připravil: Martin Bernict
Jen...no právě že tu konkurence je a Smartwings spolu s ČSA na ní zkrátka a dobře nemají, proto se na zimu stěhují za potravou do Izraele, Dubaje nebo Kanady a v létě vozí český národ k mooooři ale nepřipadá mi, že zrovna Vám to vysvětlím.
Jak překáží? No on de fakto jen opakuje slepé výpady proti konkurenci, pokud neměl konkurenci, vozil B-737 lidi přes Atlantik, když se našla, tak pořídil B-767,A330.Vloni počítal s dvěma A330 po Turkish , prý byla podepsaná předběžná smlouva., nestačilo to a vloni boj o dálkovky prohrál a trh v česku obsadily LOT,NEOS, World2Fly
Naprosto směšný byl pokus létat LHR, kde jako podprůměrný low cost který z LHR nikam nenavazuje byl odsouzený k zániku již předem.
Ale Vaše víra at jest zachována i nadále, já tolik času nemám vše polopatě vysvětlovat, takže zdravím.
A omluva za spam, nicmene do tretice vseho dobreho - v praze neni konkurence? A tech asi 4 letu denne do londyna , 3-5 letu do mnichova i frankfurtu, nejaky 3 lety denne do parize a waršavy, 2-3 lety do vidne - to neni konkurence? naopak, to je konkurence. Vetsi, nez kdybychom tu meli jednoho dominantniho sitoveho dopravce.
Rovnou můžete tedy odpovedet i na otazku, jak smartwings muze za to, ze tu neni sitovy dopravce.
To ale neni odpoved - jak smartwings prekazi?
Jen......nenutí, také o tom hovoří statistiky okolních letišt, která češi stáje více a více využívají.
Když není konkurence v Praze, tak je schopná ve Vídni, Varšavě,Lipsku, Dráždanech,Mnichově Krakově.......denně několik spojů do Londyna na Heathrow, tam se létá přestupovat dál, do CDG,AMS, ale už i Helsinek......Praha je okres a Smartwings svojí nekonkurenceschopností za to múže, protože jen a jen díky těm dvěma "podnikatelům! co vidí tak dva měsíce dopředu, tu není linkový dopravce v nějaké slušné alianci.....a to pokládá i LKPR.
Překáží? někdo vás snad nutí s nima letět, nebo tak něco?
Smartwingsy jsou rozežraní a umí brát jen tutové prachy od cestovek. Jejich cenová politika je šílená. Díky nim třeba kanáry pořád za 10k... z Berlína a pod za půlku. Jsou snad v Berlíně poloviční náklady? )
Ať Smartwings zhynou v pravidelné dopravě a nepřekáží.
Jak se potichu ruší pravidelná linka prosím?
- létali zporadicky a určitě za přijatelné ceny...oni prostě pravidelnou dopravu neumí.
Celkem 11 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Tak nějak mi to vysvětlovat nemusíte - troufám si tvrdit, že povědomost o letecké dopravě mám tak nějak o několik řádů lepší, než vy.
Jak s konkurencí v Praze souvisí to, že jako charterovka smartwings mimo sezonu posílá letadla kam může? Jak s tím souvisí to, že občas s 737 lítá i chartery-dálkovky?
I kdyby lítat LHR byl směšný pokus - byl to směšný pokus Smartwingsu, který nikomu v ničem nebránil, nikoho neomezoval - takže opět, jak to s tím souvisí?
Jste smíchal hromadu kostiček a čtverečků na jednu hromádku, bez ladu a skladu, a vlastně ani nevím proč.
Takže se pořád ptám, jak tedy smartwings "brání" existenci síťového dopravce v Praze? Jak tím, že je Smartwings v Praze, překáží - komu, v čem?