Praha definitivně přišla o přímé spojení s Arménií, ČSA zrušily plánovanou linku do Jerevanu

Z rezervačního systému ČSA zcela zmizela chystaná linka z Prahy do Jerevanu, kterou letecká společnost oznámila na konci srpna. První let se měl původně uskutečnit 2. října. V září byl start nové linky odložen na 4. prosince. Trať Praha – Jerevan je od pátku 15. září, kdy vypravil Wizz Air svůj poslední let, neobsazená.

České aerolinie momentálně provozují dvě linky, a sice z Prahy do Paříže a Madridu. Ve flotile mají dva Airbusy A320 – OK-HEU (výrobní číslo 1885, rok výroby 2002) a OK-IOO (výrobní číslo 3762, rok výroby 2009). Zkoušené aerolince nedávno přitížila i nepříznivá situace v Izraeli. Na letišti v Tel Avivu měla dlouhodobě bázovaný jeden ze svých dvou strojů, který létal na linkách izraelských dopravců. V minulém týdnu se Airbus ČSA objevil na několik dní na letech SmartLynx z Německa do Egypta.

Připravil: Martin Bernict


Související fotky


Související články

Související kategorie

Komentáře



ales - nepřihlášený host (...228.208...)
08.11.2023 09:36
Ad: Jirka

EVN byl zrusen nejspise kvuli nizke poptavce, relativne vysoke cene a take aktualni bezpecnostni situaci. Tech lidi co si budou kupovat 2 letenky zvlast a doufat ze jim to bude navazovat, nebo neuleti je naproste minimum. nebo nekde sedet v EVN 10 hod kvuli rezerve na prestup? V dnesni dobe, mozna par leteckych nadsencu nebo skalich jedincu jo, ale to aerolinku nevytrhne. Ten kdo potrebuje timto smerem letet si bude muset holt priplatit nebo se tam prestehovat. :)

Packo - nepřihlášený host (...179.7...)
07.11.2023 12:53

Ono by to spojení přes Jerevan fungovalo, ale musel by být codeshare s Aeroflotem dál do Moskvy..

Jirka - nepřihlášený host (...49.231...)
07.11.2023 10:08
Ad Ales:

Ano, koupi si letenku nektereho z Ruskych dopravcu. Nikdo z nich nema code-share dal. A staci se jen podivat na pocet letu Rusko-Yerevan pred zahajenim valky na Ukrajine a ted a bude jasne jak velky trh to je.

Ano, na jedne letence pres Istanbul je to asi pohodlnejsi, ale ta cena... Moskva-Praha (via. IST s normalnim prestupem) je casto 1000+ EUR one-way, casto vyprodano.

Miro - nepřihlášený host (...225.200...)
07.11.2023 09:58
Na okraj

Stať sa "hubom" má dnes asi najlepšie "našliapnuté" Viedeň a Varšava,

Ales - nepřihlášený host (...228.208...)
06.11.2023 17:28
to Jirka:

Tech nekolik zoufalcu co potrebuje letet do Ruska byl letelo jak jako. S CSA do EVN a pak na jinou letenku do SSSR? TO si radsi koupi letenku s jednim dopravcem, v PRG se odbavi a vystoupi ve finalni destinaci, at uz leti pres IST, BEG nebo GYD. Csa zadneho codeshare partnera na lety ex EVN nema.

Jirka - nepřihlášený host (...49.231...)
06.11.2023 14:58

Ad Ales - Jerevan je jedna z prestupnich destinaci pro Ruske cestujici co chteji letet do Evropy. Nejvetsi je Istanbul, dalsi Tbillisi, Baku, Jerevan a Belehrad.

A CSA byvaly vzdy dost silni v Rusku...

petrp (...250.30...)
06.11.2023 14:32

...a to že spojení ČSA- Smartwings moc nenahrává na pravidelné linky, natož pak dálkové a na to aby se z PRG stal HUB jako jsou už všechna letiště okolo....to je holá fantazie.

petrp (...250.30...)
06.11.2023 14:30

Já jsem přesvědčený, že Praha je rozebraná a linka, na které by se obchodně uplatnily ČSA se prostě nenajde, kdyby byla lukrativní, už jí dávno někdo létá.

Ales - nepřihlášený host (...228.208...)
06.11.2023 12:39

Asi to neni takove terno, aby nekomu stalo pokracovat v tech letech pres zimu, kdy je ta obsazenost nejnizsi. Preci to neni uz let do CDG nebo nekde za roh a ty naklady na jednu rotaci musi byt obrovske

Celkem 9 záznamů

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace