Na dráze 24 pražského letiště stál po 13. hodině Boeing 767-300 Delta Airlines (N175DN). Po odletu kolem 12:30 na lince DAL79 do New Yorku (JFK) piloti nahlásili závadu na pravém motoru a vrátili se na Ruzyni, kde přistáli na jeden motor ve 12:52. Provoz letiště byl zastaven, přilétající letadla vyčkávala, po odtažení letadla z dráhy byl provoz obnoven pět minut před půl druhou hodinou odpoledne. Boeing 777 Emirates (A6-ENT) letící na lince EK139 z Dubaje a Boeing 737 MAX 8 Icelandairu (TF-ICY) letící z Keflaviku mezitím divertovaly na letiště v Drážďanech. Airbus A320 Lufthansy (D-AIZO) se vrátil do Mnichova.
Boeing 777 Emirates přiletí z Drážďan kolem 15:30, odlet do Dubaje má plánovaný na 17:00.
Nouzově přijímat letadla už uměl, myslím, Málek….Třetí inspektor letového provozu
Chytal pana Tau….
Jak to měli s palivem? Viz. nedávný případ Jumba( nebo čeho) nad Čechami?
Děkujeme Jiřímu za jeho příspěvek. Bez jedinců jako je on by planes nebyly planes.
Kdyby profíci nevěděli, tak PRG je Vaclav Havel Airport Prague....
...už jsem myslel, že o tom ani nenapíšete. Vy nemít ten flightradar24, tak jste úplně mimo....a celý národ s vámi. Amen.
Njn, 33 let perné služby, to už má éro občas nárok na závadu i při kvalitním servisu
Celkem 6 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Robin..nouzové vypouštění paliva je vybavení na zakázku, tedy většina B767 jej nemá, protože konstrukce draků umožňuje přistání s max vzletovou váhou.Mely ho například Malev,SAS..