Wizz Air oznámil novou linku z Prahy, otevírá dvě nové báze a rozjíždí Abú Dhabí

  • 31.05.2020 17:00

Wizz Air využívá své silné pozice a krize k upevnění svých tržních pozic. V červenci otevře dvě další báze, a to v Miláně (Malpensa) a Larnace. Společnost také přidává čtyři nové linky z Lutonu a ohlásila novou linku z Prahy. Wizz Air je připraven expandovat na linkách, které budou z ekonomických či jiných důvodů nuceni opouštět jiní dopravci, a kde to má smysl z hlediska strategie společnosti.

Nová linka spojí od 3: července Prahu a Tiranu. Airbusy A320 budou létat v pondělí a pátek jako linka W6 6632/1, odlet z Prahy je plánován na 9:40, průlet v Tiraně 11:35-13:10 a návrat do Prahy v 15:10.

V Miláně bude Wizz Air bázovat pět letadel, které budou obsluhovat 20 nových linek, v Larnace budou dva Airbusy obsluhovat 10 nových linek.

Wizz Air bude postupně otevírat nové linky spojující Abú Dhabí s východní Evropou. Od 3. června zahajuje Budapešť, 15. září Sofie a Katovice a 16. září rumunská Kluž. Všechny lety Wizz Airu se přesunují z letiště Dubai World Central/Al Maktoum Airport do Abú Dhabí. Jedná se o přípravné kroky k otevření pobočky Wizz Airu v Abú Dhabí, která se má oficiálně rozběhnout na podzim.

Generální ředitel společnosti Jozsef Váradi odmítl, že by Wizz Air mohl mít codesharovou dohodu se společností Etihad a zajišťoval přípojné lety. Strategií Wizz Airu jsou lety z bodu do bodu. Pokud budou cestující chtít pokračovat lety Etihadu či naopak, musí si přestup v Abú Dhabí zajistit samostatně.

Stojí za zajímavost, že např. letiště Budapešť, které je domovskou bází Wizz Airu, letos uzavřelo partnerství se společností kiwi.com, které cestujícím službou bud:connects transfery zjednodušuje i v případech, kdy transfer není zajišťován v rámci jediné letenky.

Kiwi má na letišti své přepážky (viz foto), kde bude moci cestujícím poskytnout potřebnou podporu, a to včetně vytištění palubních vstupenek a zajištění služby fast track, pokud je čas na přestup kratší než 3 hodiny.

Pro Budapešť je přitom otázka samostatného tranzitu důležitá. Pouze v loňském roce takto na letišti přestupovalo 110 tisíc cestujících. Pro kiwi to zároveň znamená, že roste z agregátora a provozovatele virtuální technologie pro interlining na moderního poskytovatele cestovní podpory přímo na letištích. (Foto: Wizz Air, kiwi.com, planes.cz)


Fotografie k článku


Související fotky


Komentáře



Jan - nepřihlášený host (...176.220...)
04.06.2020 12:37
Wizz

ToP: Spis než trpelivost si myslím že to bylo v něčem jiném...když skončil Sky Europe a opoustel linky v Praze,bylo jednodussi aby Wizzair prisel do prostředí kde nemá v nízkonákladovce do těchto destinací konkurenci a tak zaplnil jen místo po nich,což je jednoduchy krok.
Ten složitější přišel v době,kdy nastoupil Ryanair a rozjel to ve velkem...pripadne mi to jako bez boje se LKPR vzdát a nechat jen 1 letadlo ale ne na pevno,žádná báze...protože jinde začal posilovat viz.dříve Vienna-Swechat kam nelítal...jakou merou tam hralo pozadi podivně fungujících Laudamotion,drive Lauda Air pote Lauda a s tím vším krach Air Berlin,těžko řict...
Ano,pokud by Wizzair se vrátil a trochu Ranair pritlacil ke zdi,mozna že by to bitva byla...i kdyz Tirana nově přidaná destinace žádné zemětřesení na LKPR neudělá.

ToP - nepřihlášený host (...163.8...)
01.06.2020 15:51
Wizz

Jan : Wizzair tenkrat nemel dost trpelivosti nas naucit litat a Ryanairu se to vlastne podarilo az napodruhy a v podstate dodnes si u nich muzeme koupit Eindhoven nebo Charleroi . S navratem Wizzu by prisel dalso balik destinaci a cenova bitva, pro zakaznici obdobi hojnosti :)
Osud CSA me dodnes mrzi , ale dodnes se bohuzel nenasel druhy pan Jakubse nebo pan Kula :(

Jan - nepřihlášený host (...176.220...)
31.05.2020 21:45
Wizz

Top: ...to by bylo celkem fajn aby mel Wizz zase 2 letadla napevno ale bohužel se stáhl a nahradil ho Ryanair...jestli je to lepsi nebo horsi,at si posoudi kazdy sam...ale na druhou stranu Wizz predtim nez se stahl z LKPR lital linky v pocatku po zkrachovanem Sky Europe /Bergamo,Eindhoven,Charleroi,Sandefjord/ ...Ryanair ma aspon lepsi destinace a rozjel to ve velkem..a jeste si brousil zuby na Smartwings,který schlamstl drive hlavni aerolinii v Praze a to CSA.
Nova destinace Tirana neni moc zajimava...

Top - nepřihlášený host (...163.8...)
31.05.2020 17:34
Wizz PRG

Bylo by fajn aby WIZZ zkusil expanzi z Prahy, pripadne znovuotevreni baze v Praze, aby se na nasem trhu rozvirily vody.

Celkem 4 záznamy

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace