Americké Ministerstvo dopravy zveřejnilo statistiku stížností leteckých cestujících za rok 2019 (Air Travel Consumer Report).
Nejvíce si cestující stěžovali již druhý rok za sebou na služby American Airlines. Společnost vloni přepravila 155 milionů cestujících. Pokud jde o dochvilnost, podle údajů organizace OAG uskutečnily American Airlines vloni pouze 77,9 % letů na čas (tj. se zpožděním max. 15 min. proti letovému řádu).
Počet stížností evidovaných u 10 společností s největším množstvím stížností je následující:
Zitra vyjde coanek o tom, ze na ruske aerolinky zadne stiznosti nejsou
No clanek jak z Blesku - 2,5 tis. stiznosti ze 155M cestujicich to je asi 0,00164 promile... Zaujimalo by mne porovnani s TS/CSA dochvilnost horsi a stiznosti ?
Celkem 3 záznamy
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Mimochodem, seřadit společnosti podle absolutního počtu stížností, bez přepočtu na počet cestujících, považuji za .. dilentantismus .. máme v jednom absolutním žebříčku společnost, která přepraví 215 mega cestujících i společnost, která přepraví 13 mega cestujících.
tady je verze žebříčku, která zohlednuje počet cestujících, a hned to vypadá jinak (číslo v závorce vyjadřuje , na kolik cestujících odpovídá 1 podaná sžížnost) - čili čím menší číslo, tim horší společnost. a žebříček vypadá hned jinak
Spirit - 31 000
Frontier - 33 500
Allegiant - 59 000
Jet Blue - 78 000
American Airlines - 85 000
United - 99 000
SkyWest - 207 000
Alaska - 220 000
Delta - 246 000
Southwest - 305 000
čili pořadí zcela odlišné ... premianti propadají a propadající se stávají premianty.
inu, Planes.. čím dál horší