Z plánovaného nasazení wide body letadel u společnosti Travel Service opět sešlo. Společnost Travel Service plánovala nasazení A330-200 na lety z Prahy do Dubaje od 7. října (viz. dřívější aktualita). To se nestalo a zároveň došlo v tichosti ke změně letového plánu a lety do Dubaje budou i nadále obsluhovany letouny B737-800. Na některé dny jsou v rezervačním systému uvedeny i změny typu na B737-700 a 737-900.
Co se týče linek do Japonska, tak tam lítá v okruhu kolem 300km ANA z Vídně (po stažení Austrianu) a z Mnichova. Do Indie lítá nově Air India z Vídně (opět po stažení Austrianu). Do Jižní Ameriky lítá Lufthansa z Mnichova (Sao Paolo do konce října, má se rušit, typuju za náhradu Latam), případně z Frankfurtu vč. LATAM. Pravděpodobně by to nemělo smysl...
Po menším rozvoji čínských dopravců si myslím nastane útlum. Je to škoda, protože se pořád mluví o pražském letišti, jako o křižovatce v Evropě. Škoda nezájmu dopravců z Ameriky i té jižní. O Japonsku a Vietnamu se mluví léta a stále nic, natož třeba o Indii a pod. destinací.
Bangkok, Filipíny, Malajsie by byly alternativy. A Tchaj-wan, Japonsko i pro incoming. Ale s cenami kolem 20-22k.
NY bude, jen si chvíli počkejte...
Ondro - ona je nejaka destinace, ktera se neda letat z Nemecka? Nejspis tedy nema smysl mit zadne dalkove lety z CR.
Na co NÝ a jiné lokace v USA když se dá létat z Německa, Rakouska ?
České aerolinky letadla na dálkovou linku nenaplní, na co tedy velká letadla. Hodí lidi vedle do Německa, VB nebo Říma a odtamtud létají dálkovky. Některé nářky zde občas nechápu.
24.10. by měla letět linku na Tenerife a zpět.Zatím předběžně
To mě celkem mrzí, snad ho budou mít, třeba i později. Jak zdejší diskutující píšou, to že asi nedojde k spuštěním dálkových letů do ameriky má asi své důvody, není to jen tak.
Celkem 18 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
https://www.insgy.com/media/1372555076937669684_286461131