ČSA nasadí o prázdninách A330-300 na linku do Barcelony

  • 04.05.2016 10:00

České Aerolinie zveřejnily záměr nasadit svůj největší stroj ve flotile, A330-300 registrace OK-YBA, určený primárně k zabezpečení pravidelných letů Praha - Soul a zpět, na linku z Prahy do Barcelony. Létat na ní bude jednou týdně, každou sobotu v časovém období 9.7. - 27.8. Linka OK 688/9, létaná Airbusem A330, poletí vždy v časech Praha 09:15 - Barcelona 11:40/12:55 - Praha 15:15.



Komentáře



DH - nepřihlášený host (...213.51...)
12.05.2016 13:12
v káždém kousek ředitele

A ráno do TLV letět nemůže? Nemusí přeci nutně nahrazovat konkrétní linku. Ano, bylo třeba vyžádat nové sloty (např.), ale pokud (!) by na TLV měli stejný loadfactor jako v BCN, tak je to výrazně rentabilnější linka. O BCN je dlouhodobě zájem, ale zaplatí ten zájem vůbec A330? Protože pokud se nastaví ceny letenek na A330, tak by cena byla o poznání vyšší než u některých konkurentů... Mimo jiné se jeví, že v rezervačních systémech je stále zadána A319.

Rád si přečtu konfrontující názor, ale myslím si, že výsměch není na místě. ČSA v loňském roce po dlouhé době vykázala zisk, a to nějak výrazný, tak bych byl nerad, kdyby se to zas vrátilo do původních kolejí...

Biker - nepřihlášený host (...95.105...)
06.05.2016 09:58
v káždém kousek ředitele

tak jak koukám, v každém je kousek generálního ředitele a všeumětela, který všechno ví a zná strukturu a vím kam a jak posílat letadla :-)
Člověk se fakt musí bavit, když to čte.

Možná uvedu pár faktů. ČSA má jedno A330, které je primárně určeno na lety do ICN. Další dálkové lety nepřipadají v úvahu díky rotaci letadla a maximálního využití na této lince. Linka do ICN odlétá 4x týdně, let trvá cca 10,5 hod tam a cca 11 zpět. Každý inteligentní člověk si spočítá, že když má týden 7 dní, z toho 4x se letí dlouhá trasa do ICN, tak moc času na jinou linku nezbývá :-)
Těžko by se mohl letět TLV, který se odlétal večer, kdy v dobu odletu je A330 někde nad Ruskem:-)
Případně USA, na kterou by muselo být dalších pár hodin k dobru :-DDD A to jaksi nejde.

Linka do BCN je vložená v čase, kdy je letadlo v ČR, přiletí ráno z ICN a zpět odlétá až večer kolem 18 hod, takže je prostoj a čas ho otočit na kratší destinaci v rámci Evropy. Navíc linka do BCN je v létě velmi žádaná, tak proč ho nevyužít zrovna tam. Ceny letenek jsou nastaveny tak, aby se to pokrylo a cestujícím nabídnut lepší komfort v cestování. V začátcích A330 u ČSA se BCN létala a dle ohlasů lidí to bylo velmi příjemné zpestření cesty.

Prosím, zjistěte si více detailů, než tady začnete psát nesmysly :-) Jinak ze sebe děláte hlupáčky a ostatní se vám budou smát :-) Díky

jinak všem hezký den

DH - nepřihlášený host (...213.51...)
05.05.2016 18:31

tím spíš by to mohli zkusit...místo 3x TVS za jeden večer..

Milan - nepřihlášený host (...188.227...)
05.05.2016 16:27

Do TLV ale uz CSA jaksi neletaji, jen TVS

DH - nepřihlášený host (...213.51...)
05.05.2016 13:20

a TLV by sobotu nestihli? Myslím, že na něm by dali lepší loadfactor než v BCN..

Richie - nepřihlášený host (...101.197...)
05.05.2016 12:43
chyba

oprava... ICN.. :-

Richie - nepřihlášený host (...101.197...)
05.05.2016 12:36
re A330

Dle mého soudu je dobře, že se někdo konečně rozhoupal a začal přemýšlet i nad jiným využitím A330 než jen na lince na INC. Dle mého názoru: Max souhlas s Milanem. Jediná A330 a s takhle postaveným letovým řádem se další dálkovka vymyslet nedá. Linka do BCN je první vlaštovka, na léto určitě dobrá. Jen se přiznám, že trochu pochybuju o rentabilitě/ekonomické stránce této linky. Na lince do BCN je velká konkurence. Cena, která je na BCN nyní nastavena nemůže nikdy A330 zaplatit. a vyšší tarify rozhodně lidi jen kvůli A330 platit nebudou. Nehledě na to, že tam bude létat tak málo. Každopádně rozhodně budu rád za A330 ČSA na této lince. a určitě by se našla ještě nějaká destinace kam by se toto letadlo uplatnilo. Upřímně, můj názor, změna typu souvisí s přicházejícím létem, kdy ČSA nebude mít možnost tak často využívat letadla TVS. Budou mít co dělat samy na charterech. Nic mě nebolí a zároveň nes..e tak moc jako když na lince ČSA, s letenkou ČSA do významných destinací jako je CDG, BCN, MAD, CPH, OTP apod vidím jak letí B737-7/800 of Travel Servisu. Kdyby to jen trochu šlo, chtěl bych po ČSA kompenzaci za let s takovou splečností.. Já si koupil let s ČSA kvůli nějaké úrovni ČSA a ne let sice s milými stevardy, ale v dobytčáku. Nehledě na to, že kolikrát jim něco jako služby ČSA nic moc neříká... :)
No nic. Za mě jen doufám, že se fakt pěkné letadlo ČSA A330 objeví i na jiných letech než jen do BCN. Časové prostoje by tam určitě byly a destinace s dobrým potenciálem taky.. A přál bych ČSA aby v nějaké dohledné době přeci jen nezůstalo jen u jednoho letadla.. ČSA si zaslouží vrátit se opět do hry na dálkových linkách. Good luck všem a ČSA obzvlášť...

Milan - nepřihlášený host (...0.231...)
05.05.2016 08:21

To Lojza: no tak pokud mají ve flotile jeden A330 a ten přiletí v pátek večer ze Soulu a v sobotu večer tam zase odlítá, tak se mnoho dálkových destinací do harmonogramu nacpat nedá. S nějakým větším koncepčním rozšířením dálkových linek ČSA a více mašinama už nepočítá snad nikdo...

lojza - nepřihlášený host (...90.251...)
05.05.2016 01:52
nechapu

nechapu krok manageru CSA, kdy maji jediny letoun A 330 a nasadi ho do Barcelony. Misto, aby stroj letal na dalkovych linkach napr. do Hanoje, Bangkoku, New Yorku. Ach jo.

Milan - nepřihlášený host (...180.45...)
05.05.2016 00:16
Hm

Konečně trochu slušný nápad. Před 14 dny sem letěl do Barcy a kvůli tomu že byl Vueling o 400 Kč levnější než ČSA tak sem letěl s nim. To že letěl o 30 min dříve vem čert . Za stejnou cenu bych letěl s principu s ČSA . Jinak mašina byla plná tam i zpět .

Celkem 14 záznamů

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace