Společnost Volga-Dnepr podepsala se společností Sberbank Leasing smlouvu na pronájem dalších dvou Antonovů An-124-100. Podle vyjádření viceprezidenta Sergeje Škljanika tak naplňuje strategii rozvoje společnosti do roku 2020, dokdy chce rozšířit letadlový park o ruská i zahraniční letadla. Společnost nyní provozuje 10 Antonovů An-124-100 Ruslan (poslední z nich zakoupila v roce 2004) a 3 Iljušiny Il-76. Na červnovém aerosalónu v Paříži pak podepsala dohodu o zakoupení dvaceti Boeingů 747-8F. Součástí této dohody je i zajišťování přepravy velkých nákladů pro společnost Boeing právě Antonovy An-124-100.
DB: No tak ony se An-124 vyrabeji i v Rusku, ve firme Aviastar v Uljanovsku.
Zajimalo by me, jestli se jedna o dvou starsich Ruslanu bud po spolecnosti Polet nebo prebytecnych kusu Ruske letky a nebo zda to maji byt nove masiny. Predpokladam, ze kvuli situaci mezi Ruskem a Ukrajinou se vyroba novych Ruslanu jen tak nerozebehne, bohuzel.
Tak to popravdě netuším. Bral jsem to podle počtu kusů ve flotile, ale pokud jsou dva mimo provoz, jako bych nic neřekl.
KubaJ: Urcite ? Nejsou ted 950 a 503 nahodou uzemneny ?
Il-76 ve verzi TD-90VD provozuje v 5 kusech.
Celkem 6 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Dan: Ano, pravda, ale spousta soucastek vcetne motoru Progress D18-T je Ukrajinskych. O obnovene vyrobe AN-124 se uz mluvilo vic nez 10 let a moc by me a kazdeho milovnika letadel potesilo, kdyby se tento sen zrealizoval ale vidim to trochu cerne, proto bych spis predpokladal, ze tyto dva budou bud od Poletu, nebo byvale vojenske.