Airbus A380 Emirates v konfiguraci ve dvou cestovních třídách s 615 sedadly na palubě by si měl odbýt svou premiéru dne 1.12. na lince z Dubaje do Kodaně. Nyní se objevují postupně zprávy o dalších destinacích, kde by měl být uvedený model cestování na palubě A380 zaveden. Od stejného data se cestující setkají s touto konfigurací sedaček na jedné ze šesti každodenních linek z Dubaje do Bangkoku, lince EK 376/7, s odletem z Dubaje ve 03:30 ráno. Jedná se už o čtvrtou denní frekvenci letů do Bangkoku, na které bude nasazen A380, na zbývajících dvou denních rotacích pokračuje B777-300ER. Od 1.1.2016 tato A380 nahradí dosud používaný klasický A380 s třemi cestovními třídami na lince EK 009/10 do Londýna Gatwicku a nově se objeví na letech EK 342/3 do Kuala Lumpur. S novým rokem 2016 bude také zavedena druhá denní linka do Lisabonu, EK 193/4 s průletem ve večerních hodinách. Lety do Lisabonu byly zavedeny teprve v červenci 2012; na obou denních linkách bude létat B777-300ER.
Taky bych se přimlouval za druhou rotaci, na služebky s Emirates většinou neletím právě pro dlouhý čekací časy v DXB... Občas to nevychází špatně, ale stane se že si třeba posunu návrat a letím spojem v jiné časové poloze a hnít pak v Dubaji půl dne, to mi stačilo jednou...
Tak co vím, tak jim to zatím lítá poměrně plný v Y, a C a F je to slabší....
A místní by chtěli spíš druhou rotaci než větší letadlo, aby vyřešili ty čekačky na přestupu na některých linkách v DXB...
Ono už se pochybovalo o tom zdali trh zvládne denní rotaci do DBX
Otázka je jestli vůbec je český trh schopen snést jakoukoliv variantu navýšení kapacity
Tak jsem zvědav, zda se PRG dočká druhé rotace 773 nebo místo jedné 773 bude lítat tahle varianta s ultra mega velkým cattle class
Celkem 6 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
O druhé rotaci se uvažuje od příštího roku, pokud bude prodej letenek stoupat jako doposud.