Z očekávaných plánů ČSA na letišti ve Stuttgartu nedojde k zahájení letů na trase Stuttgart – Ženeva – Marseille, které měly být zahájeny 4x týdně s letadlem ATR42-500 od 26.05.2015. Linky OK600/1/2/3 ze Stuttgartu přes Ženevu do Marseille v úterý a čtvrtek ráno a večer a ve směru opačném ve stejné dny v poledních časech a ve středu a pátek ráno byly pro nezájem zrušeny.
No,jóó,když se daří,tak se daří.Kdo by s nima lítal,když je tam spousta autobusových a vlakových expres spojů,levnějších a nezávislých na počasí a na dalších vymoženostech pilotů a dispečerů,jako je třeba stávka?
Celkem 2 záznamy
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Je strašně zvláštní, že "pro nezájem" byly ty ty linky zrušeny. Nevím jak to je v ČSA dnes, ale za mého fungování, než se oficiálně vyhlásila a po té otevřela nová linka, dělal se průzkum, zda o ni bude vůbec zájem, jak to vyjde nákladově apod... Logicky. Bázování letadla v cizí zemi stojí nemalý peníz, fungování posádek z cizí báze taktéž a k tomu musí být postavena i nákladová struktura. Prostě, než se společnost rozhodne postavit letadlo a svoje linky mimo svou domovskou bázi, musí to mít sakra dobře promyšlené a spočítané. A úmysl, postavit létání z Německa na stroji ATR byl skutečně nesmyslný tah. Jednak s ohledem na výběr linek a jednak s ohledem na německou klientelu, která očekává rychlost a komfort v letadle. Nevím, ale v posledních letech mám pocit, že toto v ČSA nějak chybí. Dělají se nesmyslné kroky, prodávají se letadla, ale pro jistotu se kapacitně nahrazují letadly Travel Service. To je tak strašně "velká domu" až to prostě není možné... a x dalších nesmyslných kroků...