Komentáře



Jan - nepřihlášený host (...176.220...)
13.04.2020 17:44
Reakce na: Franta

1.Nevzpomínam si že bych si s Vámi psal nebo na Váš komentář jakkoliv reagoval,natož se vulgarně někde vyjadřoval
2.Zapojovat do diskuze se nemusíte,může se kdokoliv vyjádřit jiný v komentářích na článek,pokud možno opět slušně.
3.Morální kázání si prosím nechte na jiné sprosté lidi,neznáte mě osobně,já zde vyjadřuji v diskuzi jen svůj názor nebo souhlas či nesouhlas s jinými,což je všude jinde normální.
Pokud někdo uráží,nenechám niť suchou,to je snad logické u každého.
TVS nenávidíte a basta!!! - vyvracím Váš názor,jen nesouhlasím s tím jako daňový poplatník,aby stát dával v době nouzového stavu v ČR kvůli koronaviru jakékoliv garance v rámci státní půjčky společnosti Smartwings Group /nemusí se tak líbit i v jiných zemím poplatníkům,kde má Smartwings sve ´divize´ jak bylo psáno dříve...aha,pardon,on to zaplatí jen poplatník v Čechystánu,kde má Smartwings Group své sídlo.

Franta - nepřihlášený host (...103.185...)
13.04.2020 17:25
Reakce na Jana

Citace:
Ano,podle Vaši důležitosti hned v první větě soudím,že jedině Vy jste ta pravá odbornice a jiný názor není vhod...takto tu demokracii a svobodné nazory nevybudujeme ,Vážená nebo nevážená..... ;-)

Zase plati co jsem psal:
Nedělejte si nic z toho,že na diskuzi jsou lidé,kteří nesnesou názory jiných protože zrovna ten jejich myšlenkový pochod je ten nejspravnější.A pokud neví kudy kam a nemají argument,jednodušší začnou jen urážet,protože mají slabý intelekt.Stačí se jen pousmát a mávnou rukou ;) ...a jsme v klidu ;)
———————-
Ano ano, přesně tak se chováte. Nebudu se proto dále zapojovat do diskuse. Prostě TVS nenávidíte a basta!!!!!

Jan - nepřihlášený host (...176.220...)
13.04.2020 15:55

Reakce: Vekslak
Trablservis
Přesně jak napsal Jan. Šimáně se ohání společtnostmi jako je LH, SAS nebo Finnair které jednají s vládami svých zemí o finanční pomoci. Už jen za tu drzost srovnávat nesrovnatelné bych mu nedal ani korunu. Ať zkusí zažádat o finanční injekci pro svoje "divize" v Polsku nebo Maďarsku pokud pomoc státu považuje za samozřejmost. Tam přece také odvádí daně. Myslím si ale, že i tam mu bude nakáleno.
---------------------------
Jednoznačně souhlas!! Jenže takto narovinu to nikdo nemá rád,opatrně ;)

Jan - nepřihlášený host (...176.220...)
13.04.2020 15:47
Předseda

Každý víme,že to bude tak,jak bude i bez nás...ale o tom jsou komentáře a jiné názory,tedy pokud je někdo dokáže přenést před svoje nebetyčné EGO.
Myšleno všeobecně,nikoliv v tomto případě na Vás!
No faaakt,PŘEDSEDO :-)

Jan - nepřihlášený host (...176.220...)
13.04.2020 15:43
Marie Marie.....

Marie Marie.....................
Šílená neznalost
Prosím Vás, nemůže na Planes zase začít psát články někdo, kdo tomu aspoň trochu rozumí? Poslední cca rok je to katastrofa...
---------------------------------------------
Ano,podle Vaši důležitosti hned v první větě soudím,že jedině Vy jste ta pravá odbornice a jiný názor není vhod...takto tu demokracii a svobodné nazory nevybudujeme ,Vážená nebo nevážená..... ;-)

Zase plati co jsem psal:
Nedělejte si nic z toho,že na diskuzi jsou lidé,kteří nesnesou názory jiných protože zrovna ten jejich myšlenkový pochod je ten nejspravnější.A pokud neví kudy kam a nemají argument,jednodušší začnou jen urážet,protože mají slabý intelekt.Stačí se jen pousmát a mávnou rukou ;) ...a jsme v klidu ;)

Jan - nepřihlášený host (...176.220...)
13.04.2020 15:38

Jene nebo Jane od slova Jan?
Dejme tomu,že jste težce rozdýchal můj názor zvlášt pokud Vám nervy zpusobil další text od zde kritizovaných Vekslak a Bíny...no...zkusim něco dodat a tvářit se že to byla možná reakce na muj text,nazor...
Pokud se stát má zaručit o půjčku pro nějakou a.s.,řikejme tomu žádost o bankovní garanci,pak,protože jsme v Čechystánu z toho zavání nějaký další obří podvod,ve kterém se za ztráty společnosti započítají i rádoby vlivy před korona krizí a to uzemnění šrotů na rwy 4/22,které z logického hlediska zisk společnosti nevynášejí,že? ...a daňovému poplatníkovi se zmíní jen to,že stát se zaručil za půjčku pro společnost Smartwings a je to.
Zavřené hranice a uzemněné společnosti nelze srovnávat s pozicí p.Šimáně,ten pouze šéfuje společnosti jako kterýkoliv jiný sef společnosti v cizině.
Jde o to jestli se jedná o společnost,kterou drží nejakymi procenty stát jako Lufthansa-Německo,British Airways-Velka Británie apod...nebo o nejakou s prominutim charterovou spolecnost Wizzair s Varadim v čele. :)))
Jak zmínil Vekslák,zachránil bych maximálně samotnou kdysi státní ČSA a na Smartwings bych se vykašlal.Riziko podnikání.
To že tady pletete nějaké jiné jednorázové peníze 25tis.pro OSVČ je uplně mimo téma :)) taky nemusím souhlasit....nebo souhlasit....

Predseda - nepřihlášený host (...71.227...)
13.04.2020 15:25

Naprosto zbytecne si tady VSICHNI vylevate srdicko. O VAS to neni a nastesti ani jeden z VAS o tom jaka forma pomoci firmam prinalezi rozhodovat NEBUDETE :D muzete prejit v klidu na stranky BLESKu nebo kvakat a plkat jinam. Dle meho nazoru si CSA a Smartwings urcitou podporu v teto dobe zaslouzi. Za nastalou situaci nemuzou. NAZDAR !

Vekslák - nepřihlášený host (...111.245...)
13.04.2020 15:22
Trablservis

Přesně jak napsal Jan. Šimáně se ohání společtnostmi jako je LH, SAS nebo Finnair které jednají s vládami svých zemí o finanční pomoci. Už jen za tu drzost srovnávat nesrovnatelné bych mu nedal ani korunu. Ať zkusí zažádat o finanční injekci pro svoje "divize" v Polsku nebo Maďarsku pokud pomoc státu považuje za samozřejmost. Tam přece také odvádí daně. Myslím si ale, že i tam mu bude nakáleno.

Marie - nepřihlášený host (...188.173...)
13.04.2020 15:21
Šílená neznalost

Prosím Vás, nemůže na Planes zase začít psát články někdo, kdo tomu aspoň trochu rozumí? Poslední cca rok je to katastrofa...
SW byly každý rok existence v zisku, krom 2017. Autor si to zjevně neumí najít.
O navýšení kapitálu v loni žádaly potom, ci územněním MAXů ztratily třetinu letní flotily. Ze stejného důvodu jim poklesl počet pax, protože sehnat narychlo 20 letadel prostě nebylo možné. Autor toto zásadní globální téma vůbec nezmínil!!! Je zaujatý, nebo nevzdělaný?
Lufthansa Group sice vyřazuje letadla, ale její CEO Spohr zároveň potvrdil, že spoléhá na pomoc nejen od Německa, ale i od Švýcarska, Rakouska a Belgie!!! Tady autor Planes buď neumí anglicky, nebo přímo lže.
Že Británie aerolinkam nEpomáhá, je další lež nebo jazyková negramotmost autora. Chystá obří záchranný balík a Easyjetu už zajistila půjčku. Bank of England je státní banka, člověče!!!
Když skončí SW/ČSA, budeme jediný stát světa, který kvůli viru nechá domácí Airlines padnout. Hned pak zrušte letecké obory na všech školách, protože trh obsadí zahraniční firmy a zaměstnají tu max pár ukrajinských check-inářů. A zrušte i Planes, protože oni ho číst nebudou.

Jan - nepřihlášený host (...176.220...)
13.04.2020 15:21

Společnost plná podvodů a leváren. Kdo tu v letectví pracuje tak ví o čem je řeč. Kdyby ti co zde Smartwings obhajují znali jen špetku toho jaká je skutečnost, nikdy by do letadla této "firmy" nevlezli. Odkoupil bych maximálně ČSA už kvůli značce a historii této firmy. Zbytek poslat konečně na smetiště dějin. Článek za mě OK.
----------------------------------
Souhlas.Bohužel pro některé to bude tvrdý oříšek,každý má rád spíše radoby mazlavé věci,než názor řečený natvrdo s nadhledem a realitou.

Celkem 143 záznamů