Přílet tehdejšího "Kryštofa12" na Horácký letecký den v Jihlavě. Jednalo se o poslední ročník této tradiční akce, po roce 2016 se už letecké dny v Jihlavě bohužel nekonaly.
Letoun byl vyroben a dodán USAF v roce 1954. Vyřazen byl v roce 1965 a uskladněn v Tucsonu. V roce 1975 byl darován Národním muzeem USAF do Pima Air & Space Museum.
Letoun vyroben v roce 1960 a dodán Královskému letectvu. V listopadu 1978 byl vyřazen, v roce 1982 se dostal do Texasu a získal registraci N1350X.
Od roku 1983 sloužil u společnosti Hamilton Standard v rámci testování hluku nových vrtulí. Od září 2002 je umístěn v Pima Air & Space Museum.
Letoun byl dodán námořnictvu v roce 1958, mimo jiné sloužil na základně Guantanamo na Kubě. Vyřazen v roce 1970, od roku 1972 je součástí sbírky Pima Air & Space Museum.
Letoun byl vyroben a dodán USAF koncem roku 1961. Mezi lety 1977 až 1987 sloužil na základně Ramstein v Německu, následně byl umístěn mezi vládní letouny v Pima Air & Space Museum.
Letoun byl vyroben a dodán námořnictvu v roce 1982 jako verze UC-12B, Později přestaven na verzi TC-12B. V roce 2006 byl vyřazen a uložen v Tucsonu a od roku 2016 je součástí sbírky Pima Air & Space Museum.
Letoun vznikl modifikací typu T-33, byl vyroben v roce 1957 a do roku 1970 sloužil v různých pilotních školách. Od roku 1985 je součástí sbírky Pima Air & Space Museum.
Letoun vyroben v roce 1965, poslední let 17.7.1990. Následně předán VHÚ. Nějaký čas byl v Hradci Králové, pak v leteckém muzeu Olomouc a poté přestěhován do Koněšína na Třebíčsku.
Letoun byl vyroben 8.5.1956 a dodán námořnictvu, sloužil převážně na Floridě.
V prosinci 1974 byl uskladněn v Tucsonu a od roku 1976 je v Pima Air & Space Museum.
Letoun byl dodán Pobřežní stráži USA v září 1984, v roce 1985 sloužil v Portoriku a byl těžce poškozen při vzletu. Následně byl opraven a vrácen do provozu.
V září 2001 byl uskladněn v AMARG v Tucsonu, v Pima Air & Space Museu je od roku 2014.
Letoun byl vyroben a dodán USAF 26.2.1965 jako typ EC-135B. V prosinci 1965 byl v Texasu přestavěn na typ EC-135J.
Pod krycím názvem "Silver Dollar" byl přidělen s dalšími letouny stejného typu na Andrews AFB a byl určen pro použití prezidentem USA jako velitelské stanoviště v případě jaderného konfliktu. V roce 1975 sloužil na Havaji a v roce 1992 byl vyřazen a uskladněn v Tucsonu.
V Pima Air & Space Museum je od března 1993.
Památník projektu Oxcart v nevadské poušti, v legendární osadě Rachel, která je populární zejména mezi "ufology".
Nedaleko odtud, v oblasti Nevada Test Range (AREA51), prováděla CIA v letech 1962-1968 přísně tajné testování nového letounu A-12, předchůdce SR-71, který se měl stát náhradou špionážních strojů U-2.
Památník je zde od dubna 2022.