Photo Detail

B767-31A/ER


Author: Lukáš Rebec
Date taken: 05/2008
Number of ratings: 0×
Number of views: 6970×

Description:

Martinair retrojet

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Komárek - unsigned guest (...102.220...)
2011-11-02 09:54

ČSA může překvapit jedině bankrotem, poslední dobou to s nimi jde od 10 k pěti.

retro B735 - unsigned guest (...67.75...)
2011-11-01 19:00

Myslím, že hodně lidí tu bude brzo příjemně překvapeno - místo v lakovně už je rezervované :-)

T.Mantel - unsigned guest
2008-07-03 22:34

Tak přesně tohohle krasaevce mám v modelu 1/200.. :-D

PM - unsigned guest
2008-05-29 01:18

Foxx: Zkuste pridat trochu optimismu, treba se dockame. Jiste se dockame. Bud celeho retra nebo na vsech erech nejake samolepky. Loni jsme sice nevyuzili 50 let v tryskove doprave, ale... :-)

janec - unsigned guest
2008-05-28 17:20

Nevadí,ale 90th to už asi nevymyslej ČSA ale asi ten,kdo je koupí :( :(

Foxx - unsigned guest
2008-05-28 15:48

janec: jasně sypu si popel na hlavu a nebudu psát příspěvky po probuzení :-))
BTW: myslím že ČSA něco k 90th výročí vymyslej :-)

janec - unsigned guest
2008-05-28 14:39

Foxx:Měl ste na mysli 85.výročí ???:) protože pokud se nemýlim je to právě letos...............:)

Foxx - unsigned guest
2008-05-28 09:32

PM: No jo, ale dneska bych řekl že ze všech těchto subjektů které byly opečovávané státy, jsou normální firmy fungující na komerčním proncipu. Už ani s tou štědrou podporou to nebude tak žhavé... Šicí stroje dneska vozí Volga-Dněpr a naše "sportovce" Luftwafe nebo RAF :-)
Mimochodem, když už jsem tady za rejpala mě napadá že Martinair ty barvy má k padesátému výročí. ČSA k 80 OK-DGL které také nebylo zrovna ošklivé. Jedině že by udělali zase něco k 75. výročí :-)

Zed - unsigned guest
2008-05-28 09:03

To al arabia...no přece Česko-dlouhámezera-aerolinie...

PM - unsigned guest
2008-05-27 23:42

Foxx: Národní dopravce, vlajková společnost, to jsou dnes jen dva výrazy z mnoha, kterými noviny plní své stránky. Společnosti byly vždy vnímány jako místní, národní, mezinárodní, kontinentální, interkontinentální. Mnohé bylo převzato z námořních pravidel - vytažení vlajky na stožár, na letadlech jsou vlajky vyvedeny v laku. Národní, vlajkový dopravce bývá obvykle štědře dotován státem, který má i jiné zájmy než vozit tetky a strejky k moři. (Např. přepravu "sportovců", "šicích strojů", pro nezasvěcené - vojáků a zbraní.)
el al arabia: Jaké jsou asi možnosti? Československé aerolinie nebo České aerolinie s použitím některého z užívaných typů písma a modré nebo červené fousky... :-)
Já věřím, že retro bude už co nejdříve. Martinairu se povedlo, nám se povede také.

25 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details
TOPlist